تعمیرات تلویزیون ال جی میرداماد
محیطهای کاری. در غنا، یک موفقیت قابلتوجه است، یک ابزار تعامل مشتری که به کسب و کارها کمک میکند.
تا با مشتریان سریعتر و بیشتر ارتباط برقرار کند راه کارآمد. این برنامه در توسعه داده شددانشکده کارآفرینی دانشکده فنآوری در غنا و از آن زمان چندین جایزه بردهاست.
برای شرکتهای نوپا. در مراکز نوآوری، شرکتهای نوپا به اینترنت دسترسی دارند.
بسیاری از مواد غذایی ضروری خود را نیز به کار میبرند.
از فرصتهای رو به رو برای کارآفرینان همدیگر را ببینیم.
این مفهوم نسبتا جدید است و هنوز هم نیست روشن کنید که چگونه این مراکز ممکن است به عنوان اعضای خود تکامل یابندموفق شوید و از آنها خارج شوید.
در بالا، در غنا شد، اما از آن زمان به یکی از آنها پیوست.
برنامه شتابده دره سیلیکون.
یک موضوع برای آینده تحقیق درباره این است که شرکتهای موفق چگونه مانند در طول زمان و نحوه حفظ آنها رابطه شان را با مرکز نوآوری خود تغییر دهند، و اینکه چطور.
اکو سیستم نوآوری اطراف خود را تطبیق میدهد. نتیجهگیری
اینترنت تنها ایجاد یک بخش جدید نیست شرکتهای آنلاین که کارآفرینان میتوانند هدف قرار دهند،
بلکه موادی را نیز فراهم میکند که میتوانند به پرورش کمک کنند.
کارآفرینان در تلاشهایشان. اگر چه به نظر میرسدتا هیچ خطری برای توانایی دره سیلیکون وجود نداشته باشد.
جذب و پرورش شرکتهای نوپا، جغرافیایی و محدودیتهای جمعیت شناختی به این معنی است که همه کسانی که
یک کارآفرین موفق میتواند به آن دسترسی داشته باشد.
دره سیلیکون. ابتکارات عمومی متعددی در تلاش است تا
تکرار موفقیت دره سیلیکون با محدود کردن موفقیت.
با این حال، همانطور که این فصل نشان میدهد، چنین خوشه ممکن است دیگر لازم نباشد:
بسیاری از مواد اولیه مورد نیاز اکنون کارآفرینان میتوانند به صورت آنلاین از طریق هر کسی به آنها دسترسی داشته باشند.
در هر جایی، با دسترسی آزاد به اینترنت. در نتیجه به جای تمرکز کامل نسخهبرداری از یک خوشه با تکنولوژی بالا، دولتها میتوانند بر ایجاد یک محیط فعال تمرکز کنید. عجب!
محیط به طور قابلتوجهی شامل دسترسی به اینترنت خواهد بود
که بطور گستردهای در دسترس، مقرونبهصرفه و باز است.
دسترسی پس از آن به اینترنت باز هم اجازه دسترسی بیشتری میدهد.
نوآوری – نه فقط در مناطق توسعهیافته، بلکه تا به کشورهای نوظهور گسترش پیدا کند.