تعمیرکار تلویزیون پلاسمای ال جی در منزل |۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵-۶۶۲۲۱۴۰۷

تعمیر ال ای دی ال جی در دروازه غار
تعمیر ال ای دی ال جی در دروازه غار
آوریل 18, 2021
نمایندگی تعمیر ال سی دی ال جی در محل |۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵-۶۶۲۲۱۴۰۷-۳۳۶۴۱۸۴۲
می 8, 2022

تعمیرکار تلویزیون پلاسمای ال جی در منزل |۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵-۶۶۲۲۱۴۰۷

تعمیرکار تلویزیون پلاسمای ال جی در منزل

تعمیرکار تلویزیون پلاسمای ال جی در منزل

 

تعمیرکار تلویزیون پلاسمای ال جی در منزل

 

 

تعمیرکار تلویزیون پلاسمای ال جی در منزل

تعمیرکار تلویزیون پلاسمای ال جی در منزل

اهمیت تعمیرات تلویزیون در زندگی روزمره

امروزه می توان در هر خانه ای حداقل یک تلویزیون را مشاهده کرد. افراد ساعت های زیادی در طول روز را به مشاهده ی برنامه های متنوع درآن اختصاص می دهند، اما در مقابل این رشد و تکنولوژی گاهی ممکن هست دستگاه دچار خرابی ها و مشکلاتی گردد که نیاز به تعمیرکاران و تکنسین های متخصص و مجرب خواهد داشت. در ادامه چند مورد از این مشکلات و روش های تعمیر کردن آنها بیان می نماییم.

تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی

دارندگان تلویزیون های پلاسما ال جی می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات ال جی، اشکالات پیش آمده در تلویزیون های خویش را مرتفع سازند و شاهد بهسازی و تعمیرات تلویزیون خویش باشند. در مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی پیش از هر اقدامی، با استفاده از پیشرفته ترین روش های عیب یابی، نوع اشکال پیش آمده در دستگاه، بررسی و شناسایی می گردد. در مرحله بعد، نوع تعمیر با توجه به مدل و تکنولوژی بکاررفته در تلویزیون، انتخاب شده و با کسب اجازه از صاحب دستگاه، بر روی پنل پلاسما پیاده می گردد. در صورتی که امکان حمل تلویزیون و مراجعه به تعمیرگاه را نداشته باشید می توانید از سرویس تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی در محل استفاده نمایید. در این سرویس کارشناسان تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی خود در محل حضور یافته و اشکالات پیش آمده در دستگاه را مرتفع می سازند.

تعمیرات تلویزیون پلاسما ال جی در محل

 

خرابی آی سی برد پاور:

بردپاور یا همان منبع تغذیه وظیفه تبدیل ولتاژهای الکتریکی را به یکدیگر را بر عهده دارد  و خراب شدن آن می تواند علت به وجود آمدن این اتفاق شود که باید این قطعه تعمیر گردد. برای اینکار می توانید با نمایندگی های مجاز و رسمی در تهران تماس برقرار فرمایید.

 

تعمیر تلویزیون پلاسما lg

به عنوان بخشی از خدمات تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی می توان به اقداماتی همچون تعمیر و تعویض پنل، تعمیر بک لایت، تعمیر سیستم صوتی، تعمیر مین برد، ترمیم یا تعویض برد پاور، تعمیر برد تی کان، تعمیرات تمامی بردها، تعویض کابل های آسیب دیده، تعمیر پورت ها و تعویض آنها در صورت نیاز، تعمیر تلویزیون پلاسما در محل و اقداماتی از این دست اشاره کرد. برای دریافت سرویس های تعمیرات تلویزیون پلاسما lg با نمایندگی ال جی تماس بگیرید.

 

ماندن لوگو روی صفحه تلویزیون :

گاهی تلویزیون در حالت آماده به کار قرار می گیرد ،  ولی لوگوی تلویزیون روی آن مانده است. علت این مشکل بیشتر در سیستم عامل تلویزیون است. هنگامی شما آن را به روز رسانی نمی کنید ممکن است این مشکل به صورت مجدد و دفعاتی برای شما تکرار شود. در ادامه نیز به روش هایی برای از بین بردن این مشکل خواهیم پرداخت. تعمیرکار تلویزیون پلاسمای ال جی در منزل

اولین روش ،روش راحتی می باشد. تلویزیون را از  پریز برق جدا نموده و سپس دکمه ی پاور آن را به مدت ۱۰ ثانیه ثابت نگه دارید و بعد آن را مجددا به برق بزنید و روشن کنید

تعمیرکار تلویزیون پلاسمای ال جی در منزل

مشکلات رایج تلویزیون پلاسما ال جی

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون روشن نشدن، خاموش شدن دستگاه پس از چند دقیقه، بهم ریختگی رنگها در تصویر، ایجاد خطوط عمودی یا افقی در تصویر، تصویر نداشتن تلویزیون، قطع شدن صدا یا صدا نداشتن، قطع شدن تصویر و صدا به صورت هم زمان و … بخشی از مشکلات رایج تلویزیون های پلاسما هستند. این مشکلات در ال سی دی ها و ال ای دی ها هم مشاهده می شوند. اما ممکن است دلایل و راهکارهای آنها در پلاسما متفاوت باشد. بهتر است در صورت مشاهده هریک از این موارد، هرچه زودتر با یک تکنسین تعمیر تلویزیون پلاسما مشورت کنید.

روش دوم : در صورتی که به منوی تلویزیون دسترسی داشتید، وارد منو گردید و از گزینه های موجود ریست را انتخاب نموده تا دستگاه یک بار خود به خود ریست و خاموش و روشن گردد.

روش سوم این است که سیم تلویزیون را از برق جدا کنید و سپس دکمه ی پاور آن را به مدت ۱۰ ثانیه نگه دارید و سپس آن را مجددا به برق بزنید و روشن کنید .

چنانچه این مشکل با هیچکدام از روش های بالا از بین نرفت می توانید با برقراری تماس به نمایندگی های رسمی و مجاز در تهران در خواست کمک برای حل مشکل کنید.

 

عیب یابی و تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی

در ارتباط با تلویزیون های پلاسما بد نیست بدایند که نوع پنل استفاده شده در این مدل از تلویزیون ها، پنلی با ساختار گازی است. بدین معنا که در تلویزیون های پلاسما، گاز نئون و زنون در داخل هزار سلول که هرکدام به منزله یک پیکسل هستند قرار میگیرند. اگرچه تلویزیون های پلاسما، نسبت به تلویزیون های LED کیفیت تصویر پایین تری دارند اما عمر پنل آنها نسبتاً بالاتر است.

شایع‌ترین اشکال پیش امده در تلویزیون های پلاسما  ال جی، عدم وجود صدا یا تصویر در این دستگاه و گاه هر دو مورد به صورت همزمان است. اشکال رایج دیگر وجود خطوط عمودی در تصویر است که عیب یابی و تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی را ضروری می سازد. به طور کلی خرابی‌های شایع در تلویزیون های پلاسما که تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی را ضروری می سازد عبارت است از:

  • مشاهده خطوط عمودی یا افقی در تصویر تلویزیون پلاسما.
  • روشن بودن تلویزیون و عدم وجود صدا و تصویر در تلویزیون پلاسما.
  • روشن بودن تلویزیون پلاسما، وجود تصویر و نبود صدا .
  • خاموش شدن تلویزیون پلاسما و روشن نشدن آن.
  • خاموش شدن تلویزیون پلاسما پس از کار کردن.
  • به هم ریختگی تصویر تلویزیون پلاسما.

تعمیرکار تلویزیون پلاسمای ال جی در منزل

ماندن لوگو روی صفحه تلویزیون :

گاهی تلویزیون در حالت آماده به کار قرار می گیرد ،  ولی لوگوی تلویزیون روی آن مانده است. علت این مشکل بیشتر در سیستم عامل تلویزیون است. هنگامی شما آن را به روز رسانی نمی کنید ممکن است این مشکل به صورت مجدد و دفعاتی برای شما تکرار شود. در ادامه نیز به روش هایی برای از بین بردن این مشکل خواهیم پرداخت.

اولین روش ،روش راحتی خواهد بود. تلویزیون را از  پریز برق جدا نموده و سپس دکمه ی پاور آن را به مدت ۱۰ ثانیه ثابت نگه دارید و بعد آن را مجددا به برق بزنید و روشن نمایید.

روش دوم : در صورتی که به منوی تلویزیون دسترسی داشتید، وارد منو شده و از گزینه های موجود ریست را انتخاب نموده تا دستگاه یک بار خود به خود ریست و خاموش و روشن گردد.

روش سوم این است که سیم تلویزیون را از برق جدا کنید و سپس دکمه ی پاور آن را به مدت ۱۰ ثانیه نگه دارید و سپس آن را مجددا به برق بزنید و روشن کنید .

چنانچه این مشکل با هیچکدام از روش های بالا از بین نرفت می توانید با برقراری تماس به نمایندگی های رسمی و مجاز در تهران برای رفع مشکل در خواست کمک کنید.

نکاتی که باید در تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی رغایت کرد

در ارتباط با تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی آگاهی از برخی نکات و توجه به آنها بسیار ضروری است. برای مثال با وجود آنکه تلویزیونهای پلاسما شباهت بسیاری به تلویزیونهای ال سی دی و ال ای دی دارند اما در ساختار و قطعات این سه دستگاه تفاوتهای اساسی و ساختاری وجود دارد. (توجه به این تفاوت ها در حین تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی بسیار مهم است). نکته شایان ذکر دیگر آن است که تفاوت پایه ای تلویزیونهای پلاسما با سایر تلویزیونهای باریک کاملاً در نوع پنل یا صفحه نمایش آنها مشخص است.

برای عمر بیشتر دستگاه که چون اصولا از ال سی دی و ال ای دی بیشتر مصرف برق دارد پس مسلما گرمای بیشتری از خود تولید کرده پس بنا بر این حداقل جای خنک منزل جای گذاری کرد اصولا ما مثل بیشتر پلاسما های پاناسونیک که خود شرکت برای دستگاه فن تهویه کرده ما هم بعد از تعمیر با نظر مشتری برای دستگاه فن تهویه مینیم که گرما درون کابین نماند و در حال گردش وهوای محیط وارد دستگاه شود و پی درپی در جریان باشد و خنک بماند.

 

چنین تفاوتی، تمایزاتی در سایر بخش های دستگاه نیز به وجود آورده است. برای مثال در بایاس و روشن کردن پنل تلویزیونهای پلاسما از دو مدار مختلف به نام X و Y استفاده می شود که به علت توان مصرفی بالا، حرارت بیشتری  تولید می کنند و احتمال خرابی دستگاه را افزایش میدهند. خرابی هر یک از دو مدار که بصورت دو برد مجزا در تلویزیون پلاسما جای می گیرند عیوب مختلفی را ایجاد می کنند که رفع آنها مستلزم حضور کارشناس تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی است.

تعمیرکار تلویزیون پلاسمای ال جی در منزل

تعمیرات تلویزیون ال جی

خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی و سایر تلویزیون های این برند، به دو شیوه قابل دریافت است. شیوه نخست مراجعه به تعمیرگاه مرکزی ال جی و تحویل پنل معیوب به کارشناسان تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی است. در این شیوه تمامی عملیات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیر دستگاه در تعمیرگاه انجام می شود. شیوه دوم، ثبت درخواست «تعمیر در محل تلویزیون » توسط دارنده دستگاه و حضور کارشناس تعمیر در محل است.

 تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی در محل می تواند بهترین سرویس انتخابی برای کاربرانی باشد که به هر دلیل تلویزیون آنها دچار اختلال و خرابی گشته است لیکن امکان جابجایی و تحویل آن به تعمیرگاه را ندارند. تبدیل این گزینه به بهترین انتخاب برای این دسته از کاربران، از آن روست که در این سرویس، نیازی به حمل و جابجایی دستگاه نیست و تعمیرکاران تلویزیون، خود، در محلِ مورد نظرِ مشتری حضور می یابند.

 

 

خدمات تعمیرگاه تخصصی تلویزیون فدک در تهران

مرکز تعمیرگاه تخصصی فدک در تهران تلویزیون توسط تعمیرکاران متخصص و کارآمد اداره می شود. این واحد معتبر و مجاز به تعمیرات است. از تلویزیون در منازل و محیط های کاری متفاوتی استفاده می شود که دستگاه به دلیل استفاده روزمره و فشار کاری بالا، می تواند خیلی زود دچار استهلاک شده  و نیازمند به تعمیرات شود.برای حل این مشکلات می توانید با مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون تماس برقرار کنید.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *