تعمیر ال ای دی ال جی در دروازه غار

تعمیر ال سی دی ال جی در دروازه غار
تعمیر ال سی دی ال جی در دروازه غار
آوریل 18, 2021
تعمیرکار تلویزیون پلاسمای ال جی در منزل
تعمیرکار تلویزیون پلاسمای ال جی در منزل |۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵-۶۶۲۲۱۴۰۷
جولای 6, 2021

تعمیر ال ای دی ال جی در دروازه غار

تعمیر ال ای دی ال جی در دروازه غار

تعمیرات تلویزیون در  تهران

اهمیت تعمیرات تلویزیون در زندگی روزمره

بازار های امروزی در بخش لوازم خانگی ، هر روز  تلویزیون، با انواع مختلفی از برند ها با مدل ها ، سایزها و امکانات مختلف عرضه می شود. دستگاه های تلویزیون ال ای دی، ال سی دی و پلاسما ها با وجود اینکه به عنوان لوازم ضروری و مطرح در بازار ها موجود هستند ، ممکن است بر اثر عوامل بسیار مختلفی از جمله فرسودگی قطعات، ضربه خوردن و نوسانات برق و خیلی عوامل دیگر دچار خرابی هایی شوند. این خرابی ها گاه می تواند به دلیل عمر دستگاه نیز رخ دهد. شما می توانید توسط تکنسین های مجرب آنها را به راحتی تعمیر کنید که در ادامه به چندین نوع از این خرابی ها اشاره می کنیم.

انواع خرابی های قابل تعمیر تلویزیون

خرابی پنل تلویزیون :

از مهم ترین دلیل های  ایجاد خرابی که می تواند موجب به کوتاه شدن و تمام شدن عمر تلویزیون شود، اشتباه در نگهداری دستگاه هست که بعد از طی شدن عمر مفیدش نیازمند به تعمیرات یا تعویض می شود، اما در مواردی مانند شکستگی یا آب خوردگی پنل تنها موضوعی که موجب بروز مشکل شده نگهداری اشتباه از دستگاه می باشد. تعمیر ال ای دی ال جی در دروازه غار

پنل تلویزیون لایه خارجی ‌یا همان صفحه نمایش هست که برای محافظت از شکستن پوشانده شده است. شکننده ترین و مهم ترین قسمت هر تلویزیون پنل دستگاه می باشد که به راحتی آسیب پذیر خواهد بود خرابی پنل تلویزیون حادثه ای است که گاهی ممکن هست حتی با نگهداری صحیح تلویزیون نیز رخ دهد.

شکسته شدن پنل تلویزیون

اگر به هر دلیلی  از جمله وارد شدن ضربه یا موارد دیگر در پنل تلویزیون شما  شکستگی ایجاد شد به هیچ وجه امکان تعمیر آن وجود ندارد و حتما باید فقط تعویض گردد. هزینه تعویض پنل تلویزیون بسیار بالاست و گاهی حتی تا نود درصد قیمت کل دستگاه تلویزیون را شامل خواهد شد.

دوتایی شدن تصویر در نمایشگر تلویزیون 

دوتایی شدن تصویر در پنل نمایشگر تلویزیون یکی از موادر مشکلاتیست که معمولا به ندرت رخ می دهد، اما شاید برای شما هماتفاق افتاده باشد که تصویر تلویزیونتان به صورت ناگهانی دو تایی  مشاهده گردد، که در ادامه به علت آن اشاره می شود. تعمیر ال ای دی ال جی در دروازه غار

ایجاد اختلال در پنل اصلی و یا برد  TCON علت اصلی دوتایی شدن تصویر است.

در هنگام بروز این مشکل برد تلویزیون باید تعویض شود، این تعویض و خریداری برد جدید موجب هزینه کردن بالایی می شود که می تواند به اندازه خرید یک تلویزیون جدید باشد.

 

 

 

ماندن لوگو روی صفحه تلویزیون :

گاهی تلویزیون در حالت روشن قرار می گیرد ،  ولی لوگوی تلویزیون روی آن ثابت قرار گرفته است . علت این اتفاق  بیشتر در سیستم عامل تلویزیون مربوط است.زمانی که شما آن را به روز رسانی نمی نمایید ممکن است این مشکل دفعاتی برای شما اتفاق افتد. در ادامه نیز به روش هایی برای از بین بردن این مشکل خواهیم پرداخت.

اولین روش ،روش راحتی خواهد بود. تلویزیون را از  پریز برق جدا نمایید و بعد دکمه ی پاور آن را به مدت ۱۰ ثانیه ثابت حفظ کنید و بعد آن را مجددا به برق بزنید و روشن کنید.

روش دوم : در صورتی که به منوی تلویزیون دسترسی دارید، وارد منو شده و از گزینه های موجود ریست را انتخاب کنید تا دستگاه یک بار خود به خود ریست و سپس خاموش و روشن شود.

روش سوم این است که سیم تلویزیون را از برق جدا بکشید و سپس دکمه ی پاور آن را به مدت ۱۰ ثانیه نگه دارید و سپس آن را مجددا به برق بزنید و روشن کنید .

چنانچه این مشکل با هیچکدام از روش های بالا از بین نرفت می توانید با برقراری تماس به نمایندگی های رسمی و مجاز در تهران در خواست کمک برای حل مشکل کنید.

خدمات تعمیرگاه تخصصی تلویزیون فدک در تهران

مرکز تعمیرگاه تخصصی فدک در تهران تلویزیون توسط افرادی متخصص و کارآمد اداره می شود .این مرکز  معتبر و مجاز به تعمیرات می باشد. از تلویزیون در منازل و محیط های کاری متفاوتی استفاده می شود که دستگاه به دلیل استفاده روزمره و فشار کاری بالا، می تواند خیلی زود دچار استهلاک گردد  و نیازمند به تعمیرات گردد. در صورت نیاز می توانید دستگاه را به تعمیرگاه تخصصی فدک بسپارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *