تعمیر ال سی دی ال جی در دروازه غار

تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی در سه راه افسریه
تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی در سه راه افسریه
مارس 25, 2021
تعمیر ال ای دی ال جی در دروازه غار
تعمیر ال ای دی ال جی در دروازه غار
آوریل 18, 2021

تعمیر ال سی دی ال جی در دروازه غار

تعمیر ال سی دی ال جی در دروازه غار

تعمیرات تلویزیون در تهران

اهمیت تعمیرات تلویزیون در زندگی روزمره

در دنیای پیشرفته ی امروز که تکنولوژی در بخش لوازم خانگی هر روز گسترده تر می گردد، تلویزیون ها حرف زیادی برای گفتن دارند. به طوری که این دستگاه را جز جدا نشدنی زندگی انسان ها از گذشته تا اکنون می توان شمرد. پیشرفت تکنولوژی باعث رشد روز به روز تلوزیون ها شده است. از جمله امکانات خوبی که تلویزیون های امروزی را شامل می گردد قابلیت اتصال به اینترنت و انواع مرورگرها، استفاده از بلوتوث، متصل شدن به انواع ورودی های متنوع مثل لپ تاپ ها و هارد ها و …. که باعث ارتباط راحت تر با لوازم الکترونیکی شده است.

آبخوردگی پنل تلویزیون

آبخوردگی در پنل تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی اصطلاحی است که در واقع مربوط به نفوذ مایعات پاک کننده مانند شیشه شوی از فاصله بسیار کم بین قاب و صفحه نمایش تلویزیون رخ می دهد. تعمیر ال سی دی ال جی در دروازه غار

آبخوردگی در پنل دلایل متفاوتی دارد. گاهی مواقع هنگام بازی کودکان و یا پاکیزه کردن تلویزیون به علت اسپری کردن مستقیم مایع پاک کننده روی صفحه نمایشگر، مایعات که بیس آن ها نیز رسانا هستند از پایین پنل بین قاب دستگاه و صفحه نمایش به داخل دستگاه نفوذ می نماید و چون جایگاه قرار گرفتن فلت های منتقل کننده اطلاعات تصویر در زیر پنل تلویزیون قراردارد باعث اتصال پین های مختلف این فلت ها به یکدیگر می شود که برخی از آنها ولتاژ و برخی دیگر اطلاعات تصور را جا به جا می کنند.

ضعیف شدن پنل تلویزیون:

تضعیف در پنل و خراب شدن آن، از مهم­ترین عوامل پرش یا سوسو زدن تصویر تلویزیون هست. پنل، مهم­ترین قطعه تلویزیون است اصلی­ترین دلیل گران بودن تلویزیون، پنل آن است. اگر این قسمت دچار ایراد شود یا تصویر وجود ندارد و یا درصورت وجود آن قطع و وصل می گردد. تعویض پنل برای رفع مشکل پرش تصویر ممکن است هزینه زیادی را برای کاربر به دنبال خواهد داشت.

استند بای تلویزیون و خارج نشدن از این حالت

اگر در دستگاه خود این مشکل رخ داد، جهت تعمیرات پنل تلویزیون باید برد پاور را مورد بررسی قرار داد. در صورت سالم بودن این بخش ممکن است که مین برد دستگاه درگیر مشکل شده باشد که نیازمند به سپردن به افراد متخصص و کاربلد است. تعمیر ال سی دی ال جی در دروازه غار

 

وجود خطوط عمودی

خرابی پنل تلویزیون با پیدایش خطوط عمودی نیاز به بررسی های بیشتری دارد. ضربه خوردن پنل یا وجود مشکل در برد تیکان یا فلت‌های  انتقال ارتباط از جمله دلایل پیدایش خطوط عمودی اند. اگر خط ایجاد شده به صورت سراسری از بالاترین نقطه تا پایین‌ترین نقطه کشیده شده است، برد تیکان و فلت های ارتباطی متهمین اصلی خرابی پنل تلویزیون شما هستند.

در این شرایط می توانید امید داشته باشید که هزینه های تعمیر تا حد بسیار زیادی کمتر خواهد بود. اگر خط تمام صفحه را در بر نگرفته باشد یک خط چند سانتی متری در مرکز تصویر یا از بالاترین نقطه تا مرکز تصویر باشد مشکل از پنل اصلی است و هزینه بیشتری برای کاربر به بار خواهد آورد. تنها راه برای رهایی از این مشکل، تعویض پنل است که کاربر را با هزینه ی بالایی مواجه می نماید.

مرکز تعمیر پنل تلویزیون در تهران

مرکز تعمیرات تلویزیون فدک تهران به عنوان نماینده مجاز تعمیرات تلویزیون در تهران هست. این مرکز با ارائه مشاوره هایی که نیاز باشد، اقدامات لازم برای تعمیر دستگاه ،هزینه های احتمالی و برآورد کل هزینه ها را به مشتری اعلام می دارد. لازم به ذکر است که در صورت نیاز به تعویض قطعات حساس و عدم امکان تعمیر، از قطعات کاملا اورجینال و اصل با گارانتی معتبر استفاده می شود. در این واحد تعمیراتی امکانات و تسهیلات فوق العاده وسیع و پیشرفته ای از جمله سرویس تلویزیون در محل  نیز ممکن هست که هر سطحی از نیاز را به راحتی برای مشتریان گرانقدر برطرف می دارند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *