تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی در سه راه افسریه

تعمیرکار تلویزیون پلاسمای ال جی در منزل
تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی در پاکدشت
مارس 25, 2021
تعمیر ال سی دی ال جی در دروازه غار
تعمیر ال سی دی ال جی در دروازه غار
آوریل 18, 2021

تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی در سه راه افسریه

تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی در سه راه افسریه

تعمیر تلویزیون در تهران

اهمیت تعمیرات تلویزیون در زندگی روزمره

تلویزیون ها در گذشته مهم‌ترین عامل برای جمع کردن خانواده دور هم به محسوب می شدند ، ولی با توجه به سبک زندگی این روزها، گاهی در هر اتاقی یکی برای اعضای خانواده تهیه گردیده است و رتبه بالاتری را به خود مختص کرده است. چرا که امروزه حتی اگر جزء طرفداران برنامه‌های تلویزیونی هم نباشیم برای استفاده از کنسول‌های بازی و یا اتصال کامپیوتر و… از آن استفاده می شود. با توجه به موضوعاتی که به آن اشاره داشتیم، با کمی فکرکردن متوجه خواهیم شد که دلیل دعواهای خانواده در کودکی برای نگاه کردن به آن و ضعیف شدن چشم‌هایمان نبود بلکه به دلیل خرابی آن و هزینه تعمیر در منزل و یا خارج از آن و دردسرهایی که با خود همراه دارد، بوده است. تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی در سه راه افسریه

با توجه به خدماتی که برای راحتی ما در نظر گرفته شده، می‌توانیم نسبت به این موضوع نگرانی‌های خودمان را از بین ببریم .در صورت خرابی تلویزیون، نیازی به تعویض و یا جا به جایی آن نمی باشد، در این مورد فقط کافی است یک تعمیرکار ماهر و مورد اعتماد پیدا کنید تا کار را با خیال راحت برای رسیدن به هدف تعمیر در محل به او بسپارید. تعمیرات تلویزیون زمانی شروع می شود که شما با یکی از این مشکلات رایج تلویزیون مواجه گردید : تلویزیون روشن نمی شود، تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد، تلویزیون خاموش و روشن می شود، تصویر تلویزیون پرش دارد، تصویر تلویزیون تیره شده است و …

همچنین با پیشرفت هر روز علم ،تلویزیون ها دیگر به انواع مرورگرها و شبکه های اینترنتی به راحتی قابلیت دسترسی و اتصال دارند و به آسانی می توانند از این طریق به انواع فیلم ها و برنامه ها دسترسی پیدا کنند و استفاده از آن به صورت آنلاین برای کاربران رویایی نخواهد بود.

انواع خرابی های قابل تعمیر تلویزیون

خرابی پنل تلویزیون :

از مهم ترین علت های بروز خرابی که می تواند موجب به اتمام رسیدن عمر تلویزیون شود، اشتباه در نگهداری وسیله هست که بعد از طی شدن عمر مفیدش نیازمند به تعمیرات یا تعویض می شود، اما در مواردی مانند شکستگی یا آب خوردگی پنل تنها مسئله ای موجب بروز مشکل شده نگهداری غلط از دستگاه هست.

پنل تلویزیون لایه خارجی ‌یا همان صفحه نمایش می باشد که برای محافظت از شکستن پوشانده شده است. شکننده ترین و مهم ترین قسمت هر تلویزیون پنل که به راحتی آسیب پذیر می باشد خرابی پنل تلویزیون اتفاقی است که گاهی ممکن هست حتی با نگهداری صحیح تلویزیون نیز اتفاق افتد. این قطعه از گران ترین قطعه ی تلویزیون به حساب می آید که می توان گفت ۷۰ درصد از مبلغ تلویزیون را تشکیل می دهد . به همین دلیل در صورت خرابی به علت هزینه بالا کاربر تصمیم به تعویض دستگاه می گیرد. در این مطلب تعدادی از مهم ترین دلایل خرابی پنل تلویزیون مورد بررسی قرار گرفته که تا حدی می توان مشکلات را رفع و یا تعمیر کرد.

تغییر رنگ به صورت روشن‌ یا تیره در صفحه ، وجود لکه‌های سیاه در صفحه نمایش، عدم مشاهده تصویر،تصویر محو یا یک رنگ اضافی و غیره همگی از نشانه های خرابی در  پنل تلویزیون است. چون تعمیر یا تعویض پنل معمولا برای شما هزینه های بسیاری را به دنبال خواهد داشت. در صورتی که به درستی تعمیر نشود این هزینه ها بسیار زیان بار هست ،توصیه می شود برای هزینه های کمتر و صرف وقت کم تر با تعمیرکاران با سابقه و یا تعمیرگاه های تهران تماس برقرار نمایید.

تعمیر بک لایت تلویزیون 

بک لایت، نور پشت صفحه تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی را شامل می شود. وقتی بک لایت تلویزیون خراب می شود نور صفحه قطع و صفحه تلویزیون به سمت سیاهی کشیده می شود که در این حالت تلویزیون روشن هست و شما صدای تلویزیون را تنها خواهید شنید و می توانید شبکه های تلویزیون را تعویض کنید اما تصویر نمایان نمی گردد. هزینه تعمیر بک لایت با توجه به مدل و اینچ تلویزیون متغیر هست.

 

نوسانات برقی

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون از دلایل مخرب نوسانات ایجاد شده در برق و خرابی پاور می باشد. تلویزیون های جدید به دلیل اینکه با ولتاژ بسیار پایین عمل می نمایند، غالباً با نوسانات برق دچار خرابی می‌ شوند. بنابراین به کاربران عزیز توصیه داریم که از اتصال مستقیم دوشاخه تلویزیون به پریز برق خودداری نموده و در این میان از محافظ‌ های برق استفاده کنند تا از خرابی های احتمالی نیز پیشگیری شود. تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی در سه راه افسریه

تاریک و روشن شدن تصویر از بالا

افراد زیادی با نمایندگی های تخصصی ما تماس برقرار می کنند و خرابی دستگاه خود را تاریک و روشن شدن تصویر اعلام می کنند. این خرابی ها به این صورتی هست که قسمتی از تصویر به نمایش در نمی آید. دلیل این خرابی ها به طور معمول می تواند به دلیل اختلال در پنل دستگاه ایجادشود. از مهم ترین جزء قطعه ، می توان به پنل اشاره کرد که از گران ترین قطعه ها می باشد که خراب شدن آن باعث متحمل شدن هزینه ی زیادی می باشد. همچنین پیشنهاد می گردد به علت حساس بودن این کار با تعمیرکاران مجرب و حرفه ایی در تهران تماس برقرار کنید.

استفاده از کابل hdmi نامناسب و نامرغوب :

کابل hdmi چیست ؟

از وظایف اصلی  کابل hdmi را انتقال  تصویر و صدا با کیفیت بالا از لپ تاپ یا دیگر وسایل به تلویزیون هست.

یکی دیگر از دلایل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون، استفاده از کابل نامرغوب HDMI  در اتصال به دستگاه هست. کابل های نامرغوب و فیک جهت اتصال سایر دیوایس‌ ها به تلویزیون، سبب اتصالی دستگاه و خرابی آن می شود. بنابراین توصیه داریم زمان استفاده از کابل جهت وصل کردن دستگاه‌ های دیگر به تلویزیون خود صرفاً از کابل ارائه شده همراه خود دستگاه که ارجینال آن  هستند استفاده نمایید. تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی در سه راه افسریه

 

شکسته شدن پنل تلویزیون

در صورتی که پنل تلویزیون شما به علت ورود ضربه به آن و یا به هر دلیل دیگری دچار شکستگی گردد به هیچ وجه امکان تعمیر آن وجود نخواهد داشت و حتما باید تعویض شود. هزینه تعویض پنل تلویزیون بسیار بالاست و گاهی حتی تا نود درصد قیمت کل دستگاه تلویزیون نیز در بر گیرد.

 

 درهم آمیختگی رنگ ها :

بهم ریختن رنگ ها،اضافه شدن غیر عادی یک رنگ در تمام تصویر یا قسمتی از آن ،وجود هاله ای بر روی صفحه ی نمایش  همگی از جمله دلایل هایی می باشد که برای خراب شدن پنل تلویزیون به حساب می روند که این مشکل  مربوط به ابتدایی ترین لایه پنل یعنی (Liquid) خواهد بود.

تنها راه حل برای این موضوع ، تعویض پنل دستگاه هست که انجام این کار ممکن است هزینه زیادی را به شما متحمل سازد. برای اینکه بتوانید این مشکل را به آسانی و با کم ترین هزینه حل نمایید بهتر هست با تکنسین های مجرب و متخصص در تهران تماس برقرار کنید. تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی در سه راه افسریه

 

خدمات تعمیرگاه تخصصی تلویزیون فدک در تهران

تعمیرگاه تخصصی فدک در تهران با به همراه داشتن تیم کارشناسان و تعمیرکاران مجرب حرفه ای کادر خود می تواند تعمیر تلویزیون های شما را در محل و در منزل زیر نظر خودتان انجام نمایند که ضمن بر صرفه جویی وقت و هزینه شما موجب آن خواهد شد که تلویزیون شما به بهترین نحو تعمیر شود. این تعمیرات تحت نظر اتحادیه و با ارائه ضمانت کیفی برای شما عزیزان انجام می شود.

مرکز تعمیرات تلویزیون توسط افرادی متخصص و کارآمد اداره می گردد. این واحد معتبر و مجاز به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. از تلویزیون در منازل و محیط های کاری متفاوتی استفاده می شود. این دستگاه به دلیل استفاده روزمره و فشار کاری بالا، معمولا خیلی زود دچار استهلاک شده و نیازمند دریافت انواع خدمات تعمیراتی می شوند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *