تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی در پاکدشت

تعمیر ال سی دی ال جی در دروازه غار
تعمیر ال سی دی های فاقد گارانتی ال جی
مارس 13, 2021
تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی در سه راه افسریه
تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی در سه راه افسریه
مارس 25, 2021

تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی در پاکدشت

تعمیرکار تلویزیون پلاسمای ال جی در منزل

تعمیرات تلویزیون در تهران

اهمیت تعمیرات تلویزیون در زندگی روزمره

در جهان پیشرفته ی امروز، تلویزیون ها حرف های بسیاری برای گفت دارند، به گونه ای که  در قسمت جدانشدنی از زندگی انسان ها به شمار می آیند. امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی در بخش تلوزیون ها ، سبب شده امکانات آن ها روز به روز افزایش یابد. از جمله امکانات خوبی که تلویزیون ها شامل آن می گردند، امکان اتصال به اینترنت و انواع مرورگرها، استفاده از بلوتوث، اتصال انواع ورودی های متنوع مثل لپ‌تاپ ها و هارد ها و …. که باعث ارتباط راحت تر با لوازم الکترونیکی شده می باشد.

به طور کلی تلویزیون های ال ای دی، ال سی دی و پلاسما ها که امروزه در بازار ها همراهان همیشگی زیادی به دنبال خود دارند، ممکن است بر اثر عوامل بسیاری مثل فرسودگی قطعات، ضربه خوردن و نوسانات برق و خیلی عوامل متعدد دیگر دچار خرابی هایی گردند که شما می توانید به راحتی و توسط تکنسین های مجرب آنها را به راحتی تعمیر نمایید. در ادامه مطالب به چندین نوع از این خرابی ها اشاره خواهیم داشت. تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی در پاکدشت

انواع خرابی های قابل تعمیر تلویزیون

در ادامه مقاله قصد داریم به مشکلات رایج که در پنل های تلویزیون ممکن است صورت گیرد اشاره نماییم. همچنین علت این ایرادات احتمالی و شیوه تعمیر آنها اشاره می کنیم. اگر در زمان استفاده از دستگاه متوجه بروز مشکل و اختلال در پنل تلویزیون شدید می توانید با مطالب و موارد گفته شده تا حدودی شخصاً مشکل را تشخیص داده و به کمک راه حل های پیشنهادی شیوه حل مشکل را نیز پیدا کنید. توصیه داریم تعمیرات تلویزیون و رفع اشکالات پیش آمده در آن را به کارشناسان کار بلد بسپارید و در صورت نداشتن تخصص از ورود به این کار جلوگیری کنید.

سوختن پیکسل ها

به پیکسل یا پیکسل‌هایی که به رنگ سیاه درآمده‌اند اصطلاحا پیکسل سوختگی می گویند. این پیکسل‌ها که در واقع خاموش شده‌اند، در هر سه ساب پیکسل خود با خرابی مواجه شده اند .در بعضی مواقع ممکن است مشکل از خود پیکسل و یا اجزای پشتیبانی کننده‌ی الکتریکی و یا نوری دستگاه آن باشد. این دسته از پیکسلها که ممکن است تعداد آنها از چند عدد تا چند صد و در بعضی موارد چند هزار پیکسل را شامل شوند که به شکل های  مختلفی مثل خط و یا لکه های ابر مانند و حتی گاهی بصورت دایره های با اندازه های مختلف ظاهر می شوند.( پیکسلهای مرده که به صورت خط مشاهده می گردند معمولا با خطوطی که در اثر قطع شدن فلتهای پنل ایجاد می شود به اشتباه گرفته می شوند . درصورتی‌که صفحه ی شما دارای گارانتی یا خدمات پس از فروش باشد، می‌توانید با مراجعه به مراکز تعمیر مجاز از افراد متخصص بخواهید این مشکل را رفع کنند. درضمن برخی از نمایشگرها با ضمانت تعویض با دستگاه سالم نیز امکان پذیر می باشند.

استند بای تلویزیون و خارج نشدن از این حالت

اگر در دستگاه خود با این مشکلی رو به رو شدید، جهت تعمیرات پنل تلویزیون حتما باید برد پاور را مورد بررسی قرار گیرد. در صورت سالم بودن این بخش این احتمال به دور نمی باشد که مین برد دستگاه با مشکل مواجه شده باشد که نیازمند به سپردن به افراد متخصص و کاربلد خواهد بود.

 

وجود خطوط عمودی

خرابی پنل تلویزیون با پیدایش خطوط عمودی نیاز به بررسی های بیشتری خواهد داشت. ضربه خوردن پنل یا وجود مشکل در برد تیکان یا فلت‌های ارتباط دهنده از جمله علت های پیدایش خطوط عمودی در صفحه نمایش هست. اگر خط ایجاد شده به صورت سراسری از بالاترین نقطه تا پایین‌ترین نقطه رسم شده باشد، برد تیکان و فلت های ارتباطی متهمین اصلی خرابی پنل تلویزیون می باشند.

فراموش کردن رمز تلویزیون :

یکی از معمول ترین اتفاقاتی که ممکن است در لیست خرابی ها فراموش کردن رمز تلویزیون می باشد که می تواند برای کاربران این دستگاه اتفاق پیش آید. هر فرد ممکن هست به دلایل مختلفی رمز تلویزیون خود را فراموش کند. در این هنگام مهم ترین مسئله بازیابی رمز می باشد تا فرد بتواند مانند گذشته از آن  به راحتی استفاده مجدد داشته باشد.

 

 

بازیابی رمز تلویزیون:

بازیابی رمز تلویزیون یکی از مهم ترین درخواست هایی می باشد که کاربران این دستگاه از مراکز درخواست دارند. برای این کار ابتدا باید دقت نمایید که آیا تلویزیون شما webos می باشد یا خیر webos. چرا که بازیابی رمز در این دو نوع متفاوت می باشد.

اگر منوی برنامه های کاربردی در پایین صفحه جای دارد، با انتخاب گزینه Home بتوانید وارد آن شوید، تلویزیون شما webos می باشد در غیر این صورت غیر webos خواهد بود.

خرابی لامپ های تصویر تلویزیون

لامپ تلویزیون با فراهم کردن روشنایی مورد نیاز برای  به نمایش رساندن تصویر نقش مهمی را اجرا می کند. اگر لامپ تصویر تلویزیون دچار خرابی شود، تصویر از بین رفته و یا قطع و وصل می گردد.یکی از مهم­ترین دلایلی که باعث خرابی لامپ ها می شود، استفاده بیش از حد تلویزیون می باشد. اگر تلویزیون همیشه در حال روشنی باشد، گرمای زیادی در قطعات تولید می شود. افزایش تدریجی حرارت قطعات تلویزیون آسیب جدی وارد می نماید که در بیشتر مواقع لامپ تصویر بیشترین حساسیت را  در این رابطه مشخص می نماید.

 

فلت پنل تلویزیون

تصویر تلویزیون های LED, LCD از چندین ستون رنگی کنار هم تشکیل شده است که اطلاعات هر یک از این ستون ها از طریق یک قطعه ارتباطی به صفحه نمایش انتقال داده می شود و به این قطعه فلت پنل می گویند. در حقیقت یک کابل ارتباطی که در وسط آن IC پردازشگر تعبیه شده است. ورودی این کابل اطلاعات تصویر را از برد آدرس و خروجی آن اطلاعات تصویر پردازش شده برای خطوط متفاوت تصویر هست و اتصال فلت ها در هر دو قسمت اتصال برد آدرس و پنل به شکل بایدینگ هست.

از محبوب ترین و پرفروش ترین ها در بازار امروزی تلویزیون هایی از جمله پلاسما ال سی دی و ال ای دی اند، اما با این وصف به دلیل هایی مثل ضربه خوردن ،قطع و وصل شدن برق وخرابی های قطعات اصلی و یا هر دلیل دیگری دچار مشکل خواهند شد که در ادامه به چند مورد از مهم ترین و بارز ترین آنها اشاره خواهیم نمود. تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی در پاکدشت

خاموش شدن تلویزیون

گاهی ممکن است که دستگاه به صورت ناگهانی دچار خاموشی گردد و دیگر روشن نشود .در ادامه علت های آن برای شما بیان خواهیم کرد.

 

تصویر محو از یک رنگ اضافی:

گاهی ممکن هست رنگ ها در تصویر به شکل واقعی خودشان به نمایش نرسند ، اما تصاویر درست نمایش داده شود، یا حتی اگر یک رنگ اضافی به صورت غیر‌عادی در تصویر ظاهر شود، در این صورت نیز باید پنل دستگاه را تعویض نمایید چرا که اولین لایه آن دچار آسیب گردیده است.تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی در پاکدشت

تصویر در تلویزیون دو عدد می شود:

از علت های دو عدد شدن تصویر می توان به خرابی برد تیکان اشاره داشت. ارتباطی به رنگ هایی که در تلویزیون وجود دارد، ندارد. بهترین  راه  برای حل این مشکل که خودتان هرگز دست به تعمیر آن اقدام نکنید، زیرا ممکن است ضمن اینکه مشکل را رفع نشود، منجر به وجود آمدن مشکل حاد تر و هزینه بیشتری نیز سازد. تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی در پاکدشت

 

مرکز تعمیر پنل تلویزیون در تهران

مرکز تعمیرات تلویزیون فدک تهران به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات تلویزیون در تهران است. این مرکز با ارائه مشاوره های لازم قبل از اقدامات لازم برای تعمیر دستگاه هزینه های احتمالی و برآورد کل هزینه ها را به مشتری اعلام می کند. همچنین در صورت نیاز به تعویض قطعات حساس و عدم امکان تعمیر، از قطعات کاملا اورجینال و اصل با گارانتی معتبر استفاده می نمایند. در این مرکز ضمن به روز بودن تعمیر کاران به آخرین اطلاعات مربوط به دستگاه های جدید، به دلیل تخصص تعمیرکاران به تمامی برند ها می توان این مرکز را به عنوان کارگاهی برای تعمیرات جامع و کامل که تجهیزات مناسب برای عیب یابی، تعمیر و ترمیم را داراست معرفی کرد. در این واحد تعمیراتی امکانات و تسهیلات فوق العاده وسیع و پیشرفته ای از جمله سرویس تلویزیون در محل  نیز فراهم است که هر سطحی از نیاز را به راحتی برای مشتریان گران‌قدر برطرف می کند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *