تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی در پاکدشت

نمایندگی تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی در جنوب تهران
ژانویه 5, 2021
تعمیرکار تلویزیون پلاسمای ال جی در منزل
تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی کهریزک
فوریه 9, 2021

تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی در پاکدشت

تعمیر تلویزیون پلاسما در پاکدشت

اهمیت تعمیرات تلویزیون در زندگی روزمره

عاشقان فیلم و سریال و فوتبال به خوبی از اهمیت بالای تلویزیون و صفحه‌ی نمایش مطلع هستند. از لذت بخش ترین قسمت های تماشای برنامه ‌های تلویزیونی دیدن در صفحات باکیفیت و بزرگ تلویزیون است که لذت ‌بخش و حس سینما را به بیننده می دهد. امروزه برندهای زیادی در سراسر دنیا انواع تلویزیون براساس دانش و  فناوری روز تولید می شوند که توانایی اتصال به گجت‌های دیگر را هم دارند. تلویزیون‌های جدید را می‌توان به‌راحتی از طریق کابل، بلوتوث و اپلیکیشن‌های گوناگون به گوشی‌های تلفن همراه متصل نمود و از مشاهده کردن فیلم‌های مورد علاقه لذت بسیار بالایی برد.

از ویژگی های تلویزیون‌های امروزی می توان به  امکانات و ویژگی‌های شاخص و منحصر به فردی آن ها اشاره کرد  که فراتر از یک نمایشگر عمل می کنند و به کمک آن‌ها می‌توان لحظات خوش و باکیفیتی را ایجاد کرد. برخی از آن‌ها دارای صفحات تخت و بری دارای صفحات نمایش خمیده هستند.

یکی از اولین مواردی که در مواجهه تلویزیون کیفیت تصویر خروجی آن است. امروزه با توجه به قیمت بالای دستگاه و هزینه بالای تعویض قطعات آن و گاه سخت یافتن برخی از قطعه ها، مشخصاً که تعمیر تلویزیون بدون داشتن دانش کافی کاری غیرمنطقی و غیر اصولی خواهد بود،چرا که  در صورت سپردن دستگاه به مراکز غیر مجاز ممکن است که منجر به هزینه ای گزاف و یا حتی تعویض کل دستگاه گردد. تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی در پاکدشت

همچنین پیدا کردن تعمیرکار مجرب تلویزیون و اعتماد کردن به آن نیز کار ساده ای نخواهد بود. بعضی تعمیرکاران تلویزیون به سیستم و ساختار تلویزیون های جدید و اسمارت آشنایی کافی را ندارند یا حتی هر گونه برندی را تعمیر می نمایند، بدون آنکه حتی با ساختار تلویزیون های آن برند آشنایی کافی و کاملی داشته باشند.

ما در مجموعه خود تعمیرکاران مجرب و مسلط به انواع برندهای تلویزیون را استخدام کرده ایم تا آسودگی خیال مشتریان را فراهم کنیم که در  ضمن  راحتی نیز بتوانند تعمیر تلویزیون خود را به دست افراد متخصص آن برند بسپارند.

امروزه می توان در هر خانه ای حداقل یک تلویزیون را مشاهده کرد. افراد ساعت های زیادی در طول روز را به مشاهده ی برنامه های متنوع درآن اختصاص داده، اما در مقابل این رشد و تکنولوژی گاهی ممکن است دستگاه دچار خرابی ها و مشکلاتی نیز شوند که نیاز به تعمیرکاران و تکنسین های متخصص و مجرب دارد.در این مقاله چند مورد از این مشکلات و روش های تعمیر کردن آنها بیان خواهیم کرد.

 

 

خرابی های رایج تلویزیون

تلویزیون هایی از جمله پلاسما ال سی دی و ال ای دی که یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین ها دربازار امروزی هستند، اما با این وصف به دلیل هایی مثل ضربه خوردن ،قطع و وصل شدن برق وخرابی های قطعات اصلی و یا هر دلیل دیگری دچار مشکل خواهد شد که در ادامه به چند مورد از مهم ترین و بارز ترین آنها اشاره خواهیم کرد.

خاموش شدن تلویزیون

گاهی ممکن است که دستگاه به صورت ناگهانی دچار خاموشی شود و دیگر روشن نشود .در ادامه علت های آن برای شما بیان می نماییم.

تعمیر بک لایت تلویزیون 

بک لایت نور پشت صفحه تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی هستند. وقتی بک لایت تلویزیون خراب می گردد نور صفحه قطع و صفحه تلویزیون سیاه می گردد. در این حالت تلویزیون روشن می باشد و شما صدای تلویزیون را تنها خواهید شنید و می توانید شبکه های تلویزیون را عوض نمایید ولی تصویر دیده نمی شود. هزینه تعمیر بک لایت با توجه به مدل و اینچ تلویزیون متفاوت خواهد بود. تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی در پاکدشت

تعمیر مشکل صدای تلویزیون

یکی از مشکلات شایع خرابی صدا در تلویزیون های ال ای دی می باشد. در صورتی که صدای تلویزیون شما قطع شود ابتدا به منوی تلویزیون مراجعه ، سپس ضمن رفتن به قسمت تنظیمات صدا از خاموش یا روشن بودن صدای تلویزیون اطمینان خاطر پیدا کنید. در صورتی که تنظیمات صحیح بود از یک هدفون استفاده کرده و آن را به ورودی هدفون تلویزیون بگذارید، در صورتی که صدا وجود داشت احتمال زیاد بلندگوی تلویزیون خراب خواهد بود و باید تعویض شود. در این حالت شما می توانید با مرکز تعمیر تلویزیون در پاکدشت تماس برقرار نمایید و درخواست راهنمایی و تعمیر دهید.

 

استفاده از کابل hdmiنامرغوب:

Hdmi یک سیم رابط می باشدکه معنی آن رابط چند رسانه ایی با کیفیت مناسب و بالا است که داده مورد نظر را با صدا و تصویر کیفیت بالا به تلویزیون انتقال می دهد. برای مثال می توانید لپ تاپ های شخصی خود را با استفاده از این کابل به دستگاه تلویزیون وصل کنید و نمایشگر لپ تاپ را به راحتی بر روی تلویزیون به تصویر ببرید و مشاهده نمایید. گاهی دلایلی از جمله نوسانات برقی هنگام اتصال یا غیر استاندارد بودن کابل ها ممکن هست این کابل ها به تلویزیون شما آسیب جدی وارد کند. سعی داشته باشید از کابل های استاندارد و اصلی تلویزیون خودتان استفاده کنید از احتمالات ممکن نیز پیشگیری کنید.

خرابی مین برد و یا فرسودگی قطعات مین برد :

مین برد یکی از اصلی ترین قطعات هر تلویزیون می باشد که نقش آن ها در تلویزیون کنترل کردن دستگاه شما است که نقش مهمی مانند یکی از اصلی ترین عضو های بدن انسان دارد که خراب شدن آن موجب مشکلات فراوانی خواهد گشت.گاهی استفاده زیاد و روشن بودن ساعات طولانی تلویزیون در شبانه روز علت فرسودگی مین برد گردد و قطعات مین برد را فرسوده کند. همه اینها دلایلی است برای خاموش شدن ناگهانی تلویزیون که شما به راحتی با تماس گرفتن با نمایندگی های رسمی درپاکدشت علت را پیدا نموده و با کم ترین هزینه مشکلات را  به راحتی برطرف کنید. تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی در پاکدشت

درهم آمیختگی رنگ ها :

بهم ریختن رنگ ها،اضافه شدن غیر عادی یک رنگ در تمام تصویر یا قسمتی از آن ،وجود هاله ای بر روی صفحه نمایشگر همگی از علت هایی برای خراب شدن پنل تلویزیون شمرده می شوند که این مشکل  مربوط به ابتدایی ترین لایه پنل یعنی (Liquid) است.

تنها راه حل در این مورد را می توان به تعویض پنل تلویزیون اشاره نمود که انجام این کار ممکن است هزینه زیادی را برای شما داشته باشد. برای اینکه بتوانید این مشکل را به آسانی و با کم ترین هزینه حل کنید بهتر هست با تکنسین های مجرب و متخصص در پاکدشت تماس برقرار کنید.

 

آب خوردگی

از بارز ترین مشکلاتی که تعمیرکاران و تکنسین های مجرب بعد از سال ها تجربه در زمینه تعمیرات همیشه با آن مواجه می گردند آب خوردگی تلویزیون ها می باشد که حتی گاهی اوقات می تواند موجب خاموشی و حتی دوباره روشن نشدن تلویزیون نیز شود. آب خوردگی ها خیلی اوقات به علت ریختن آب بر روی دستگاه است اما علت های دیگری نیز می باشد که کمتر به آنها توجه گردیده است. مثلا تلویزیون در مکانی که رطوبت بسیاری قرار دارد و این رطوبت داخل فضای داخلی دستگاه گردیده یا هنگام تمیز کردن تلویزیون شیشه شوی را با فاصله بسیار کمی از تلویزیون اسپری می نمایند که باعث وارد شدن اب به داخل دستگاه می گردد.

ممکن است زمانی که این اتفاق رخ داده خطوط سیاه و سفید روی تلویزیون مشاهده کنید. همچنین گاهی ممکن است روشنایی در بخش های تلویزیون به صورت متفاوت نمایان شود. در ادامه مقاله راه حل های از بین بردن این مشکل بیان خواهیم داشت.

اگر در هنگامی که آب خوردگی اتفاق افتاده تلویزیون خاموش شد، احتمال آن که خرابی که به وجود آمده کمتر باشد وجود خواهد داشت. برای رفع این مشکل باید فلت های دستگاه تعمیر یا در صورتی خرابی بیش از حد به صورت کامل تعویض شوند. برای حل این مشکل ها بهتر این است با نمایندگی های تخصصی پاکدشت تماس گرفته و از تکنسین های مجرب درخواست کمک نموده تا این مشکل را در اسرع وقت به راحتی حل نمایید.

 

تاریک و روشن شدن تصویر از بالا

افراد زیادی با نمایندگی های تخصصی ما تماس برقرار می کنند و مشکل  دستگاه خود را تاریک و روشن شدن تصویرمی دانند. این خرابی ها به این صورت است که ممکن است قسمتی از تصویر نمایش داده  نشود و دلیل این خرابی ها به طور معمول ممکن است اختلال در پنل دستگاه آن اتفاق رخ داده باشد. از مهم ترین جزء قطعه ،پنل ها را می توان نام بردکه از گران ترین قطعه ها است که خراب شدن آن باعث متحمل شدن هزینه ی زیادی می شود. همچنین پیشنهاد می شود به علت حساس بودن این کار با تعمیرکاران مجرب و حرفه ایی در پاکدشت تماس برقرار نمایید.

خدمات تعمیرگاه تخصصی تلویزیون فدک در پاکدشت

کارشناسان و تعمیرکاران مجرب حرفه ای و متخصص تعمیرگاه تخصصی فدک در پاکدشت می تواند تعمیر تلویزیون های شما را در محل و در منزل زیر نظر خودتان انجام دهند که ضمن صرفه جویی وقت و هزینه شما می تواند باعث شود تلویزیون شما به بهترین نحو ممکن تعمیر گردد. این تعمیرات تحت نظر اتحادیه و با ارائه ضمانت کیفی برای شما عزیزان انجام خواهد شد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *