تعمیر پلاسمای بدون گارانتی ال جی

تعمیرکار تلویزیون پلاسمای ال جی در منزل
تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی کهریزک
فوریه 9, 2021
تعمیرکار تلویزیون پلاسمای ال جی در منزل
تعمیر تلویزیون پلاسما در هفت چنار
مارس 4, 2021

تعمیر پلاسمای بدون گارانتی ال جی

تعمیرکار تلویزیون پلاسمای ال جی در منزل

تعمیر تلویزیون در تهران

اهمیت تعمیرات تلویزیون در زندگی روزمره

امروزه می توان بزرگترین قسمت های زندگی هر بشری را استفاده از دنیای دیجیتال در قرن ۲۱ معرفی نمود. همچنین شناخت تلویزیون در زندگی امروزی حرفای بسیار زیادی برای گفتن دارد .اکثر خانواده ها و حتی جوانان روزانه اوقات فراغت خود را با تلویزیون ها سپری می کنند . در این دستگاه ها ضمن پخش برنامه های سرگرم کننده برنامه های آموزشی نیز پخش می شود. همچنین با پیشرفت علم تلویزیون ها دیگر به انواع مرورگرها و شبکه های اینترنتی  به راحتی قابلیت دسترسی و اتصال را داشته وهمچنین می توانند از این طریق به انواع فیلم ها و برنامه ها دسترسی پیدا نموده و به صورت آنلاین استفاده کنند.

گاهی نیز احتمال می رود از کار افتادن و خرابی تلویزیون برای شما بسیار کسالت آور و ناراحت کننده به نظر آید. اگر چه  امروزه این محصول  با برند های باکیفیت مختلفی در دنیا معرفی گردیده است اما با این وصف احتمال خرابی برند معتبر نیز خارج از تصور نیست .هم اکنون قصد داریم در این مقاله انواع خرابی های تلویزیون در مدل های ال ای دی، ال سی دی و پلاسما را شرح نماییم که شما می توانید با تماس برقرار کردن با تعمیرگاه های مجاز و تخصصی در تهران و راهنمایی گرفتن از تعمیرکاران مجرب به راحتی و با هزینه های بسیار کم آنها را تعمیر کنید. تعمیر پلاسمای بدون گارانتی ال جی

خرابی های رایج تلویزیون

از دلایل پر تکراری که می توان برای خرابی دستگاه ها در بازار امروزی اشاره کرد ضربه خوردن های اتفاقی به علت بی احتیاطی، فرسودگی قطعات ،صدمه دیدن در اسباب کشی، آب خوردگی ، اتصالات برقی و… که باعث آسیب دیدگی و خرابی جدی در دستگاه گردند. در این مقاله قصد داریم شما را با موارد خرابی و راه حل هایی برای آن آشنا کنیم.

ویروسی شدن تلویزیون :

تمامی دستگاه های دیجیتال مثل  لپ تاپ ها  و گوشی های تلفن همراه و همینطور تلویزیون های ال ای دی ،ال سی دی  ، پلاسما به علت اتصالات به روز خود ممکن است درگیر ویروس هایی شوند که  در ادامه مقاله به چندین راه حل برای فهم و از بین بردن آنها  به شما آموزش خواهیم داد.

یک از روش های از بین بردن ویروس ها استفاده از نرم افزار ها یی از جمله  نصب آنتی ویروس های مختلف و روش های دیگر که می توانید با تماس با نمایندگی های معتبر در تهران از نمایندگان و تعمیرکاران متخصص مرکز فدک جهت رسیدگی و حل مشکل پیش آمده درخواست کمک کنید تا این مرکز در کوتاه ترین زمان ممکن نیروی متخصص و کار بلد خود را به آدرس شما اعزام نمایند.

پرش تصویر در تلویزیون :

گاهی اوقات تصویرتلویزیون شما ممکن است دچار پرش گردد. در ادامه مقاله  به عواملی که موجب به وجود آمدن پرش درتصویر تلویزیون شما می شود اشاره خواهیم کرد.

خرابی مین بورد تلوزیون :

 مین بورد یا برد اصلی تلویزیون از اصلی ترین جزء هر دستگاه تلویزیون محسوب می گردد.  وظیفه این قطعه کنترل سیستم تلویزیون می باشد. هم چنین به سایر بخش های تلویزیون نیز دستور کارشان را ارسال  می کند و کنترل می نماید. مین برد شامل اجزای مختلفی است که اگر هر کدام از آنها دچار خرابی یا مشکل گردد می تواند از علل به وجود آمدن لرزش و پرش در تصویر دستگاه باشد.

خرابی لامپ های تصویر:

لامپ ها در نمایش دادن تصویر نقش مهمی را  به دوش می کشند. آنها به صفحه نمایشگر روشنایی داده همچنین از کار افتادن آن می تواند دلیل قطع و وصل شدن تصویر و از بین رفتن تصویر نیز شود، . بیش از حد روشن ماندن تلویزیون از علل هایی که می تواند موجب سوختن و خراب شدن لامپ تصویر گردد، چون گرما و حرارت زیادی تولید می کند و به لامپ که جز قطعات حساس دستگاه است آسیب می رساند. می توانید برای تعویض لامپ تصویر با تعمیرکاران با سابقه در تهران تماس برقرار نمایید که ضمن اطمینا ن خاطر برای تعمیر دستگاه در وقت و هزینه خود صرفه جویی نموده و به راحتی این قطعه را تعویض نمایید.

مشکل در پاور تلویزیون:

 منبع تغذیه یا پاور انرژی الکتریکی دستگاه تلویزیون شما  را تولید می نماید. پریدن تلویزیون و یا حتی خاموش شدن ایراد در پاور و یا قسمت هایی از آن  می تواند دلیل آن نیز باشد. تکنسین­ها و تعمیرکاران  مجرب در تهران می توانند تعمیر این قطعه را به راحتی و کمترین هزینه انجام دهند و مشکل را به راحتی حل نمایند. تعمیر پلاسمای بدون گارانتی ال جی

ضعیف شدن پنل تلویزیون:

یکی از عوامل مهم پرش تصویر خراب شدن پنل در تلویزیون شما خواهد بود . پنل از مهم ترین و اصلی ترین قطعات تلویزیون شمرده می شود. پنل ها همان لایه های بیرونی و پوشاننده صفحه نمایشگر شما هستند و قیمت بسیار بالایی دارند که اگر در ال ای دی و یا ال سی دی شما پنل خراب و یا سوخته باشد می تواند برای شما بسیار هزینه ساز باشد.

خراب شدن خازن در برد پاور:

گاهی در حالت روشن نشدن یا دیر روشن شدن تلویزیون جریان ایجاد شده دارای ریپل می گردد وجریان dcپایین تر از حد مجاز می شود. در این صورت جریان به درستی وارد قطعات بعدی نمی گردد وعملکرد به درستی انجام نخواهد شد.

به عنوان نمونه آی سی سیستم کنترل که با ولتاژی توسط پاور ایجاد شده گردیده، کار می کند و اگر کارکرد آن دچار مشکل گردد تلویزیون دیر روشن می گردد. از ویژگی های مهم خازن ها مخصوصا خازن های الکترولیت که در مورد آن بحث خواهیم کرد، به مرور از ظرفیت آن ها که بر اساس  واحد فاراد سنجیده می شود کاسته می گردد. ویژگی مهم آن که عبور جریان و گرم شدن خازن، دوباره باعث پر شدن ظرفیت می شود و همزمان با عبور جریان و گرم شدن خازن، این کمبود ظرفیت نیز جبران می نماید. همین ویژگی باعث می شود که تلویزیون دیر روشن گردد. تعمیر پلاسمای بدون گارانتی ال جی

یکی از اصول مهم در بخش تعمیر تلویزیون، رفع ضعف هایی است که امکان دارد در آینده به مشکل تبدیل شود. عدم کیفیت خازن های مصرفی و همچنین نزدیک بودن ولتاژ وارده به خازن با ولتاژی کار، آن از دیگر علل خرابی خازن ها است که برای جایگزینی بهتر، می توان از خازن های با ولتاژ بالاتر استفاده کرد.

 

 

 

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون

خاموشی ناگهانی تلویزیون یکی از مشکلاتی که گاهاً ممکن  است حتی در تلویزیون های امروزی از جمله ال سی دی ها ،ال ای دی ها و پلاسما ها با آن رو به رو گردیم که می تواند دلایل مختلفی  نیزداشته باشد که به دو مورد از مهم ترین آنها در متن ذیل اشاره خواهیم نمود.

 

 فرسودگی قطعات مین برد :

اگر هر کدام از قطعات دستگاه شما  فرسوده شود نیز می تواند موجب به وجود آمدن این اتفاق گردد. برای اینکه قطعات مین برد شما دچار فرسودگی نشود بهتر است زمانی که از دستگاه استفاده ای ندارید آن را خاموش نمایید، چون اگر از تلویزیون در ساعات طولانی  استفاده شود ، زیاد روشن بماند ، این اتفاق برای دستگاه شما اتفاق می افتد که می تواند هزینه زیادی متحمل گردید. تعمیر پلاسمای بدون گارانتی ال جی

 

نوسانات برق :

امروزه تلویزیون ها با ولتاژ های بسیارکمی فعالیت دارند، نوسانات برقی شما را مستلزم به استفاده از محافظهای برق یا همان تراس ها کرده چرا که عدم استفاده از آن موجب خاموش شدن آن می شود.

اگر مین بورد خراب گردد احتمال آن هست که دستگاه شما به طور ناگهانی خاموش گردد. مین برد ها از قطعات اصلی تلویزیون ها می باشند و به سایر قطعات و اجزای تلویزیون دستور ارسال می نمایند.

 

خدمات تعمیرگاه تخصصی تلویزیون فدک در تهران

تعمیرگاه تخصصی فدک در تهران با به همراه داشتن کارشناسان و تعمیرکاران مجرب حرفه ای و متخصص می تواند تلویزیون های شما را در محل و در منزل زیر نظر خودتان تعمیر نماید. این کار علاوه بر صرفه جویی وقت و هزینه شما منجر تعمیر تلویزیون شما به بهترین نحو می گردد.این تعمیرات تحت نظر اتحادیه و با ارايه ضمانت کیفی برای شما عزیزان انجام می گردد.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *