نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی بانه ای |۳۳۶۴۱۸۴۲-۶۶۲۲۱۴۰۷-۰۹۱۲۷۳۸۴۰۸۵

نمایندگی تعمیر ال سی دی ال جی در محل |۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵-۶۶۲۲۱۴۰۷-۳۳۶۴۱۸۴۲
می 8, 2022
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران |۳۳۶۴۱۸۴۲-۶۶۲۲۱۴۰۷-۰۹۱۲۷۳۸۴۰۸۵
سپتامبر 8, 2022

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی بانه ای |۳۳۶۴۱۸۴۲-۶۶۲۲۱۴۰۷-۰۹۱۲۷۳۸۴۰۸۵

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی بانه ای

 

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی بانه ای

 

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی بانه ای

تعمیر ال ای دی ال جی بانه ای در محل

تعمیر تلویزیون ال سی دی و ال ای دی بانه ای

تعمیرگاه مجاز  تلویزیون های  بانه ای

دستگاههاي بدون گارانتي که از طريق شهرهاي مرزي وارد و بيشتر با نام دستگاههاي بانه اي شناخته مي شوند بدلايل مختلفي که مهمترين آنها تفاوت قيمت است نسبت به دستگاه هايي که توسط شرکت هاي رسمي وارد مي شوند موفقيت بيشتري در بخش فروش دارند و اختلاف قيمت گاها چشمگير اين تلویزیون ها باعث شده تا بسياري از خريداران از خدمات پس از فروش صرف نظر کنند.

يکي از نکاتي که در هنگام خريد اين تلویزیون ها بايد مورد توجه قرار بگيرد اين است که از برند و مدل هايي که عموميت بيشتري دارند مانند تلویزیون های سری uf،uh،lh انتخاب کنيم و مدل دستگاه خريداري شده حتما نمونه شرکتي و يا معادل داشته باشد که در صورت نياز به قطعات سخت افزاري مثل بردهاي داخلي و يا نرم افزاري مثل برنامه هاي فلش و يا حتي نقشه فني دستگاه با مشکل کمتري برخورد کنيم و تعمير تلويزيون ما با سهولت بيشتري انجام شود.

 

معمولا دستگاههاي بدون گارانتي از نظر دسته بندي مدل به سه دسته تقسيم مي شوند :

دستگاههايي که مدل مشابهي از نظر مدل کد و قطعات داخلي دارند و بهترين گزينه در صورت تمايل به خريد اين گونه از دستگاهها هستند.بعنوان نمونه تلويزيون ال جی با مدل کد ۴۲ln۵۴۲۰ هم نمونه بانه اي داشت و هم از طرف نمايندگي lg عرضه شد و از نظر قطعات کاملا يکسان هستند.

دستگاههايي که مدل مشابه داخلي دارند اما مدل کد آنها با مدل داخلي تفاوت دارد. اين دستگاهها در صورت نياز به قطعات فني مي توانند از قطعات مدلهاي داخلي استفاده کنند ، مانند تلويزيون LED ال جی با مدل کد ۴۲lb۵۶۱۰۰ که نمونه بانه اي آن با مدل ۴۲lb۵۵۲v شناخته مي شود که البته مدل بانه اي اين مدل اغلب داری رسیور و ديجيتال داخلي است.

دستگاههايي که نمونه داخلي ندارند و چه از نظر مدل کد و چه از نظر قطعات داخلي شناخته شده نيستند و در صورت ارائه مدل کد به مراجع سرويس و خدمات پس از فروش اصلا شناخته شده نيستند.

 

شرکت هاي رسمي که خدمات پس از فروش لوازم خانگي را به عهده دارند بر خلاف گارانتي رسمي شرکت هاي توليد کننده که بين المللي است از ارائه قطعات و خدمات تعميرات به اين دستگاهها خودداري مي کنند و با مقايسه شماره سريال دستگاه با سريال دستگاههايي که خودشان وارد کرده اند از پذيرش دستگاه براي سرويس خودداري مي کنند و مصرف کننده با وجود خريد دستگاهي که داراي برند معتبر بين المللي است و بايد از خدمات آن هم بهره مند شود براي تعميرتلويزيون بانه اي و يا ساير وسايلي که بدين گونه خريداري شده اند دچار سردرگمي مي شود.

مرکز تخصصی تعمیرات ال جی سرویس  خدمات ويژه اي را جهت تعمير اين گروه از تلویزیون ها  که در بخش بندي دستگاههاي صوتي وتصويري بيشتر شامل تلويزيون و سينماي خانگي مي شود تدارک ديده است و با ارتباط با مراجع توزيع قطعات ، تمام لوازم مورد نياز تمام آنها را تامين ميکند.

جهت دريافت اطلاعات بيشتر در مورد تعمير تلويزيون بانه اي و يا تامیین قطعات خود با بخش مشاوره ال جی سرویس تماس بگيريد.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

 

  • در مسیر تعمیرات

با تولد و رشد روزافزون مجموعه تعمیرآنلاین، پذیرش تعمیرات تمامی لوازم خانگی از جمله : یخچال، جاروبرقی، گازرومیزی، لباسشویی،ظرفشویی ، تلویزیون و…توسط شرکت آغاز شد.

پس از تبلیغات و ارائه آموزش های آنلاین در سایت تعمیرآنلاین و سایر سامانه های مجازی، توانستیم بزرگ ترین جامعه آماری مشتریان را در حوزه تعمیرات لوازم خانگی در سرتاسر ایران به دست آوریم.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی بانه ای

 

 

  • هدف از تعمیر در محل بصورت انلاین

هدف اصلی مجموعه تعمیرآنلاین ، سهولت انجام تعمیرات است ، و رسیدن به نتیجه ای کارآمد به ساده ترین روش و از آسان ترین مسیر می باشد . زیرا اکثر متقاضیان تعمیرات، خاطره ای ناخوشایند از دریافت خدمات لوازم خانگی دارند که به علت دریافت هزینه های کلان و غیر منصفانه و یا عدم کیفیت تعمیرات انجام شده توسط تکنسین های نامجرب می باشد و این رویداد باعث ایجاد فضای ناامن و عدم اعتماد مردم در حوزه تعمیرات شده است.

به این علت ملاک تعمیر آنلاین برای قدم گذاشتن در این راه و خدمات رسانی به مشتریان ، انجام تعمیرات با بالاترین کیفیت و دریافت هزینه مناسب و منصفانه است.

خلق آرامش و اطمینان خاطر برای مشتریان و انجام تعمیرات صحیح و اصولی ، بدون ایجاد دغدغه و نگرانی ، هدف غایی مجموعه تعمیر آنلاین است.

 

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی بانه ای

 

 

  • تعمیرات  و مشاوه بصورت فقط با یک تماس

انجام خدمات در سرتاسر کشور و پایداری نرخ هزینه های تعمیرات در تمام ایران ،

در افق های پیش روی مجموعه تعمیرآنلاین است .

تلاش مجموعه بر این است که کیفیت انجام خدمات و هزینه تعمیرات بنا بر مناطق و استان های مختلف ، متغیر نباشد.

و این یکسان سازی و یک پارچگی ارائه خدمات در کل کشور در راستای دستور کار مجموعه تعمیرآنلاین قرار خواهد گرفت و در آینده ای نه چندان دور به طور رسمی ، اجرایی خواهد شد.

 

 

  • مسئولیت هایتعمیر با ضمانت کتبی

در ارتباط با مشتریان و خریداران :

حفظ آرامش مشتری در طول روند تعمیرات و ایجاد امنیت به هنگام اعزام تکنسین در محل زندگی مشتریان ، یکی از اصلی ترین مسئولیت های مجموعه است.

و همچنین ارائه قطعات باکیفیت و همراه با ضمانت در واحد فروشگاه و ارسال به موقع آن در کم ترین زمان ممکن ، مهم ترین مسئولیت فروشگاه تعمیرآنلاین در مقابل خریداران گرامی میباشد .

نمایندگی تعمیر تلویزیون بانه ای

 

 

  • رقابتی در راه پیشرفت ( رقابت در راه تکامل )

     

دیدگاه مجموعه تعمیرآنلاین به رقبای خود ، به عنوان یک دوست و عاملی برای پیشرفت است.

پیشرفتی که سبب افزایش کیفیت تعمیرات ، آموزش تخصصی تکنسینهای مجرب و حرفه ای ، ارائه خدمات غیرحضوری و آنلاین

و بالا بردن سرعت و دقت در ارائه خدمات شده و این همان مزیت و برتری مجموعه تعمیرآنلاین نسبت به دیگر واحدهای خدماتی کشور میباشد که از واژه رقابت در مسیر درست بهره برداری کرده است.

این ارتقای کیفیت و پیشرفت چشمگیر در بخش فروشگاه نیز به همین منوال است و قطعات و لوازم جانبی ارائه شده به خریداران در بالاترین سطح کارایی به مشتری عرضه میشود و دارای ۷ روز ضمانت عودت کالا است که نشان دهنده اطمینان مجموعه تعمیرآنلاین به خدمات خود میباشد

و در صورت بروز مشکل نیز همواره در کنار مشتری خواهد بود. تمامی مشترکین حتی پس از دریافت یک بار خدمات ، جزئی از اعضای خانواده بزرگ تعمیرآنلاین محسوب میشوند.

 

 

  • شکل گیری تعمیرگاه

پس از مدتی تعمیرآنلاین با این مشکل مواجه شد که مشتریان بعد از انجام تعمیرات ، درخواست خرید قطعه ای برای دستگاه ، کیسه ی جاروبرقی ، شوینده مناسب و خرید انواع لوازم جانبی را از شرکت داشتند.

اعتماد ایجاد شده در مشتریان باعث میشد پس از خرید هر محصولی در بازار ، با مجموعه تماس بگیرند و استعلام کیفیت آن را از کارشناسان ما پرس و جو کنند.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی بانه ای

مشاوره وتماس با ما

 

 

به مرور زمان و افزایش حجم این شکل از تماس ها ، بعد از بررسی های صورت گرفته ، این نتیجه حاصل شد که بسیاری از مشتریان برای تامین قطعات و لوازم جانبی دستگاه خود به مشکل برمیخورند و کیفیت برخی از محصولاتی که در بازار به فروش میرسد بسیار نامطلوب است.

در این نقطه نیاز به وجود یک فروشگاه همه چیز تمام برای ارائه محصولات با بهترین کیفیت در مجموعه حس شد.

و پس از گذشت اندک زمانی فروشگاه تعمیر آنلاین متولد گشت و محصولات متقاضیان را همراه با کیفیتی مطلوب و قیمتی مناسب در اختیارشان

تصویر تعمیر تلویزیون ال سی دی
نمایشگر LCD در واقع مخفف کلمه LIQUID CRYSTAL DISPLAY می باشد و معادل فارسی آن  میشود نمایش با کریستال مایع.کشف کریستال مایع به سال ۱۸۸۸ میلادی توسط گیاه شناسی بنام فردریک راینایزر برمیگردد.کریستال مایع نه جامد است نه مایع!!این ماده می تواند هر دو حالت مایع و جامد را در آن واحد داشته باشد و با توجه به دمای محیط تغییر ماهیت دهد.
دانشمندان با قرار دادن  بارهای الکتریکی بین کریستال های مایع کشف کردند که با تغییر دادن ولتاژ، کریستال های مایع می توانند خواص نوری که از بین آن ها عبور می کند، تغییر دهند.همین امر باعث شد که سازنده های تلویزیون و نمایشگر از کریستال مایع در نمایش تصویر استفاده کنند و تلویزیون های LCD را روانه بازار کنند.

تعمیرکار ال ای دی بانه ای

LED چیست؟

 

LED یا همان Light Emitting Diode دیودهای نوری هستند بنام دیود نور افشان شناخته می شوند.ال‌ ای‌ دی‌ از یک لایه بسیار نازک از ماده نیمه‌ رسانا با ناخالصی تقریباً زیاد ساخته شده‌ و بسته به ماده نیمه‌ رسانا و مقدار ناخالصی، وقتی بایاس مستقیم شود، یک نور رنگی با طول موج طیفی مشخص ساطع می‌کند.در واقع از همین تکنولوژی در تلویزیون های LED استفاده شد.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی بانه ای

تعمیر تلویزیون ال سی دی و ال ای دیLGدر طنین سرویس

تفاوت تلویزیون LCD و LED

 

در این قسمت می خواهیم به تفاوت های تلویزیون ال سی دی و ال ای دی بصورت مختصر می پردازیم:

  1. اولین تفاوت در طول عمر می باشد.طول عمر تلویزیون های LED بمراتب خیلی بیشتر از تلویزیون های LCD می باشد.این به دلیل دایود های نوری می باشد که در نمایشگرهای ال ای دی بکار برده می شود.
  2. تفاوت عمده دیگر مصرف برق است.تلویزیون LED خیلی کمتر از تلویزیون LCD برق و انرژی مصرف می کند.در رابطه با مصرف برق از کمترین مصرف تا بیشترین مصرف ، ال ای دی ، ال سی دی و در نهایت تلویزیون پلاسما می باشد.
  3. زاویه دید تلویزیون‌های LED بهتر از تلویزیون‌های LCD است. چراکه از جهات مختلف (بالا، پایین، چپ و راست)، تصاویر بهتر دیده می‌شوند. (لامپ‌های LED موجود در تلویزیون‌های LED، باعث بهتر شدن زاویه در این تلویزیون‌ها شده است.)
  4. ز عمده‌ترین مشکلات تلویزیون‌های LCD، می‌توان به نبود قابلیت نمایش رنگ مشکی به‌ طور کامل و عمیق اشاره کرد؛ که این مشکل به خاطر استفاده از لامپ‌های فلورسنت (که مانند لامپ‌های مهتابی یا لامپ‌های کم‌مصرف می‌باشند) برای روشن‌ سازی صفحه هست. فقدان قابلیت رنگ مشکی به‌ طور عمیق باعث افت کیفیت تصویر می‌شود.
    اما در تلویزیون‌های LED, به دلیل استفاده از لامپ‌های کوچک LED، وضوح تصویر و عمق رنگ‌ها بیشتر است.
    یکی از دلایل برتری نسبی LED به LCD همین نور پس‌زمینه و کیفیت بسیار برتر تلویزیون‌های LED هست.
  5. در تلویزیون های ال سی دی برای تولید نور اصلی پس زمینه ممکن است از هر منبع نوری استفاده شود در حالی که در تلویزیون های ال ای دی برای تولید نور پس زمینه از لامپ های LED استفاده میکنند.در واقع تلویزیون LED همان تلویزیون LCD است و تنها در ان نور پس زمینه توسط لامپ های LED استفاده میشود.

تعمیر ال ای دی بانه ای

مزایا و معایب تلویزیون LCD

استفاده از کریستال های مایع تنظیم شونده مزایای زیادی دارد و همین امر سبب شده است شرکت ها بتوانند تلویزیون های LCD را بسیار نازکتر،سبکتر و با ظرافت بسیار بیشتری تولید کنند.از سوی دیگر هزینه  تولید این گونه پنل ها بسیار پایین است و سبب میشود قیمت تلویزیون برای خریداران بسیار مناسبتر باشد ولی همان عدم توانایی در فیلتر کامل نور عبوری پس زمینه در رنگ سیاه از معایب اصلی این گونه پنل ها به شمار میرود.
در واقع اگر بخواهیم اساس کار پنل ها و صفحه نمایش های LCD را شرح دهیم باید بگوییم که در این تلویزیون ها یک نور کاملا سفید تحت عنوان نور پس زمینه  و یا به اصطلاح Back Light تولید شده و در مراحل بعد با دادن ولتاژ های مخصوص به هر کدام از پیکسل ها سبب چرخش کریستال ها شده و این چرخش
با تغیر زاویه ی عبور نور پس زمینه سبب تولید رنگ های مخصوص در هر پیکسل میشود و در پایان این رنگ ها تصویر کلی را برای ما ایجاد خواهند کرد.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی بانه ای

مزایا و معایب تلویزیون LED

ابتدا به مزایای تلویزیون های ال ای دی می پردازیم.در تلویزیون های ال ای دی سطح رنگ سیاه بسیار بهبود یافته و رنگ های سیاه دیگری را براحتی می توانید ببینید.همچنین میزان بهره وری انرزی در نمایشگرهای LED بمیزان ۵۰ درصد بهینه شده است و دارای کنتراست بسیار بالایی را دارا می باشند.
کنتراست پایین نسبت به تلویزیون های پلاسما و قیمت های بالای تلویزیون LED در ابعاد بالای ۵۰ اینچ از معایب تلویزیون های LED می باشند.

تعمیر تلویزیونLEDدر مرکز طنین سرویس

تعمیر تلویزیون ال سی دی و ال ای دی

 

در زیر برخی مشکلات و خرابی های رایج که در تلویزیون های ال سی دی  و ال ای دی وجود دارد، آمده است:

  1. ایجاد هاله سیاه روی تصویر
  2.  کند شدن قسمتی از تصویر که نشان از خرابی صفحه یا پنل می باشد
  3. تصویر یک لحظه می آید و قطع می شود ولی صدا دارد
  4. رنگ های تصویر به می ریزد
  5.  دستگاه روشن نمی شود
  6. تلویزیون با تاخیر روشن می شود
  7. خود به خود صدا زیاد می شود یا کانال ها عوض می شوند
  8. نیمی از تصویر به هم میریزد و نیمی دیکر تصویر صاف دارد

تمامی موارد فوق بصورت عدیده در تمامی تلویزیون های LCD و LED وجود دارد و فرقی در برند و شرکت سازنده ندارد.برای حل مشکل و تعمیر تلویزیون LCD و LED خود کافیست با مرکز طنین سرویس تماس بگیرید.ممکن است مشکلات و خرابی های دیگری نیز بوجود بیاید و در لیست موارد بالا نباشد،طنین سرویس برای هر مشکل راه حل خاصی دارد.

تعمیر تلویزیون ال سی دی و ال ای دی LG

یکی از کمپانی های موفق در زمینه تولید LCD و LED در دنیا شرکت LG می باشد که از سال ۱۹۵۸ فعالیت خود را آغاز کرده و در این سالها توانسته تلویزیون ال سی دی و ال ای دی موفقی را به دنیا عرضه کند.اما تلویزیون های ال جی با این دقتی که در تولید آنها انجام می شود دارای خرابی ها و ایرادات متعددی می باشند.به عنوان مثال تلویزیون های ال ای دی ۴۲Led5600 ال جی دارای مشکل از کار افتادن مدام کابل HDMI و بر صفحه ماندن و استند بای شدن صفحه می شوند ، که می بایست در اولین گام MAIN BOARD دستگاه مورد بررسی قرار بگیرد.
اگر دوست دارید اطلاعات کامل تر و جامع تری در مورد تعمیرات تلویزیون های LG بدست آورید، پیشنهاد می کنیم مقاله تعمیر ال سی دی و ال ای دی ال جی را مطالعه فرمایید.در این مقاله بصورت تخصصی انوع مدل ها و سری های تلویزیون ال جی بررسی شده اند.

تعمیر تلویزیون LED سامسونگ

یکی دیگر از تعمیرات تخصصی که در مرکز طنین سویس انجام می شود، تعمیرات تخصصی  LED تلویزیون های سامسونگ می باشد.تلویزیون های ال ای دی سامسونگ مشکلات و ایرادات بسیاری دارند، مکشکلاتی بمانند روشن نشدن تلویزیون، نیمه نیمه شدن تصویر تلویزیون،داشتن صدا و نداشتن تصویر، مشکلات اتصال وای فای و ... که بصورت تخصصی تمام این مشکلات را برطرف می کنیم.
ما در مقاله ای به تشریح مشکلات و ایرادات رایج تلویزیون های سامسونگرداخته ایم که در صورت تمایل می توانید مقاله مربوطه به تعمیر تلویزیون LED سامسونگ را مطالعه فرمایید.

تعمیر تلویزیون LCD و LED سونی

یکی دیگرر از خدمات تخصصی ارائه شده در مرکز طنین سرویس، تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی سونی می باشد.ما در این مرکز تعویض و تعمیر پنل تلویزیون سونی،تعمیر مین برد و پاور LCD و LED سونی را نیز با کمترین هزینه انجام می دهیم.
در صورتی که تمایل دارید اطلاعات جامع تری در مورد تلویزیون های سونی بدست آوردید کافیست مقاله تعمیر تلویزیون LED سونی را مطالعه فرمایید.

مراکز معتبر تعمیر تلویزیون lcd و led

مرکز طنین سرویس با ارائه خدمات و تعمیرات تخصصی متنوع به عنوان یکی از مراکز معتبر تعمیر تلویزیون ال سی و ال ای دی ، تعمیر تلویزیون پلاسما ، تعمیر تلویزیون OLED  در تهران می باشد و آمادگی دارد که علاوه بر تعمیر تلویزیون، تعمیر ضبط و مانیتور دودین خودرو،تعمیر سیستم های خانگی و گیرنده دیجیتال را نیز انجام می دهد.
این مرکز تعمیر تلویزیون ال سی دی و ال ای دی سونی،سامسونگ،ال جی،فیلیپس،صنام و پاناسونیک را انجام می دهد.

در پایان اگر هنوز سوالات و ابهاماتی در رابطه با تعمیر تلویزیون lcd و led  دارید کافیست در بخش دیدگاه ها و نظرات با ما در میان بگذارید تا کارشناسان ما پاسخ گوی شما باشند.

تماس با ما

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *