نمایندگی تعمیر ال ای دی ال جی تهران |خدمات در محل |۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵-۶۶۲۲۱۴۰۷

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران |۳۳۶۴۱۸۴۲-۶۶۲۲۱۴۰۷-۰۹۱۲۷۳۸۴۰۸۵
سپتامبر 8, 2022

نمایندگی تعمیر ال ای دی ال جی تهران |خدمات در محل |۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵-۶۶۲۲۱۴۰۷

نمایندگی تعمیر ال ای دی ال جی تهران |خدمات در محل

 

نمایندگی تعمیر ال ای دی ال جی تهران |خدمات در محل

 

نمایندگی تعمیر ال ای دی ال جی تهران |خدمات در محل

 

 

نمایندگی تعمیر ال ای دی ال جی تهران |خدمات در محل |

تعمیرات ال ای دی ال جی در محل

در دنیای تکنولوژی امروز، تلویزیون ها حرف زیادی برای گفتن دارند، می توان این دستگاه را در دسته ی لوازم ضروری و بسیار مهم هر خانه محسوب کرد که جدانشدنی از زندگی روزمره انسان ها از گذشته تا به امروز بوده است. پیشرفت تکنولوژی باعث افزایش روز به روز تلویزیون ها گردیده است. از جمله امکانات خوبی که تلویزیون ها دارا می باشند امکان وصل شدن به اینترنت و انواع مرورگرها، استفاده از بلوتوث، اتصال انواع ورودی های متنوع مثل لپ‌تاپ ها و هارد ها و …. که باعث ارتباط راحت تر با لوازم الکترونیکی شده است.

به طور کل با وجود این مسائل تلویزیون های ال ای دی، ال سی دی و پلاسما ها که امروزه در بازار ها همراهان زیادی دارند نیز ممکن است بر اثر عوامل بسیاری مثل فرسودگی قطعات، ضربه خوردن و نوسانات برق و خیلی عوامل متعدد دیگر دچار خرابی هایی گردند. شما می توانید به راحتی و توسط تکنسین های مجرب آنها را تعمیر کنید. در ادامه مطالب به چندین نوع از این خرابی ها اشاره خواهیم کرد.

 

نمایندگی تعمیر ال ای دی ال جی تهران |خدمات در محل |

تخصصی ترین مرکز تعمیرات پنل تلویزیون

قصد داریم در این مقاله به مشکلات رایج که در پنل های تلویزیون اتفاق می افتد و همچنین علل این مشکلات و شیوه تعمیر آنها اشاره نماییم. اگر در زمان استفاده از دستگاه متوجه بروز مشکلاتی و اختلال در پنل تلویزیون شدید می توانید با مطالب و موارد گفته شده تا حدودی ضمن تشخیص خودتان مشکل را حل نمایید. توصیه داریم تعمیرات تلویزیون و رفع اشکالات پیش آمده در آن را به کارشناسان کار بلد بسپارید و در صورت نداشتن تخصص از ورود به این کار جلوگیری کنید.

آب خوردگی پنل تلویزیون

آبخوردگی در پنل تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی اصطلاحی هست که در واقع مربوط به نفوذ مایعات پاک کننده مانند شیشه شوی از فاصله بسیار کم بین قاب و صفحه نمایش تلویزیون رخ می دهد.ر

گاهی مواقع هنگام بازی کودکان و یا تمیزکردن تلویزیون به علت اسپری کردن مستقیم مایع پاک کننده روی صفحه نمایشگر، مایعات که بیس آن ها نیز رسانا می باشند از پایین پنل بین قاب دستگاه و صفحه نمایش به داخل دستگاه نفوذ می نمایند و چون جایگاه قرار گرفتن فلت های منتقل کننده اطلاعات تصویر در زیر پنل

تلویزیون هست باعث اتصال پین های مختلف این فلت ها به یکدیگر می شوند که برخی از آنها ولتاژ و برخی دیگر اطلاعات تصور را منتقل می کند.

چگونه متوجه آب خوردگی تلویزیون شوید؟

اگر بر روی صفحه­ی تلویزیون شما خطوطی با مشخصات رنگی و عمودی ایجاد شود و یا نوارهای سفید و مشکی روی تصویر ظاهر شود، می توان آن ها را نشانه ای از آب خوردگی دستگاه به شمار آورد. همچنین اگر تفاوت روشنایی در دو نیمه­ ی تلویزیون مشاهده شود می ­توان گفت تلویزیون دچار آب خوردگی شده است.

تعمیر ال ای دی ابخورده

برای تعمیر تلویزیونی که دچار ایراد شده است، در ابتدا باید فلت­ هایی را که دچار خرابی شده را بررسی نمایید. در صورتی که آسیب وارد شده جدی باشد، نیاز به تعویض خواهند داشت. در غیر این صورت می­ توان به بهبود مشکلی که در فلت ایجاد شده پرداخت.

در صورتی که آب خوردگی تلویزیون در زمان خاموش بودن تلویزیون اتفاق افتد، کم­ ترین آسیب به دستگاه شما وارد خواهد شد. اما اگر تلویزیون در حالت روشن باشد آسیب واردشده بیشتر خواهد بود. بهترین راه برای حل مشکل وکاهش آن، خاموش کردن هر چه سریع ­تر تلویزیون می ­باشد.

برای رفع مشکل آب خوردگی تلویزیون بهتر است در هنگام مواجه با این مشکل ابتدا دستگاه خود را خاموش کنید. سپس با تعمیرکار مربوطه برای حل این مشکل تماس بگیرید.

 

 

نمایندگی تعمیر ال ای دی ال جی تهران |خدمات در محل

 

نمایندگی تعمیر ال ای دی ال جی تهران |خدمات در محل |

 

وجود خطوط عمودی

خرابی پنل تلویزیون با پیدایش خطوط عمودی نیاز به توجه وبررسی موشکافانه تری دارد. ضربه خوردن پنل یا وجود مشکل در برد تیکان یا فلت‌های ارتباط دهنده از جمله علت های پیدایش خطوط عمودی می باشند. اگر خط ایجاد شده به صورت سراسری از بالاترین نقطه تا پایین‌ترین نقطه کشیده شده باشد، برد تیکان و فلت های ارتباطی متهمین اصلی خرابی پنل تلویزیون می باشند.

در این شرایط می توانید امیدوار باشید که هزینه های تعمیر تا حد بسیار زیادی کم شود. اگر خط تمام صفحه را در بر نگرفته باشد یک خط چند سانتی متری در مرکز تصویر یا از بالاترین نقطه تا مرکز تصویر باشد مشکل از پنل اصلی خواهد بود و هزینه بیشتری برای کاربر به بار خواهد آورد. تنها راه برای رهایی از این مشکل، تعویض پنل است.

خاموش شدن تلویزیون

گاهی ممکن هست که دستگاه به صورت ناگهانی دچار خاموشی گردد و دیگر روشن نشود .در ادامه علت های آن برای شما بیان خواهیم کرد.

تعمیر بک لایت تلویزیون 

بک لایت، نور پشت صفحه تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی را شامل می شود. وقتی بک لایت تلویزیون خراب می شود نور صفحه قطع و صفحه تلویزیون به سیاهی خواهد رفت که در این حالت تلویزیون روشن است و شما تنها صدای تلویزیون می شنوید، تنها امکان تعویض شبکه های تلویزیون را خواهید داشت  اما تصویر نمایان نخواهد شد. هزینه تعمیر بک لایت با توجه به مدل و اینچ تلویزیون متفاوت هست.

خدمات پس از فروش ال جی در تهران

 

قطع و وصل شدن لحظه ای صفحه نمایش تلویزیون

اوصولا این اتفاق به دلیل متصل بودن دستگاه به دستگاه گیرینده دیجیتال و یا دستگاه های مشابه دیگری از طریق پورت HDMI و سایر لوازم اتفاق خواهد افتاد. استفاده از لوازمی از جمله لباسشویی، آبمیوه ‌گیری و یا لوازم مشابه در منزل، به دلیل تولید نواسانات مغناطیسی، باعث ایجاد نویز در وسایل دیجیتال می گردد.

وجود نویز در لوازم دیجیتال، مانند تلویزیون، منجر به ایجاد اشکالاتی از جمله نمونه بارز آن قطع شدن لحظه ای تلویزیون هست رخ می دهد.

فلت های آسیب دیده

از دلایل خاموشی صفحه، آسیب دیدگی فلت ها است که در مواقعی که مایعات وارد به پنل می شوند با آن مواجه خواهید شد. در حقیقت آبخوردگی پنل تلویزیون موجب سوختن یا آسیب جدی فلت های ریز موجود در پنل می شود که نتیجه آن خرابی پنل تلویزیون است.در صورتی که به موقع رسیدگی نشود موجب سوختگی پنل خواهد شد.

نمایندگی تعمیر ال ای دی ال جی تهران |خدمات در محل |

ماندن تصویر روی لوگو در تلویزیون :

ماندن تصویر روی لوگو در تلویزیون به عنوان یک مشکل رایج در میان کاربران معرفی گردیده است. به صورت کلی تلویزیون ها بنا به دلایل مختلفی می توانند دچار ایرادات متنوعی می شوند. از همین رو شرکت های سازنده لوازم الکترونیکی خصوصا تلویزیون ها سعی دارند تا با برطرف نمودن مشکلات پیشین بتوانند محصولات باکیفیت تری را در اختیار کاربران قرار دهند.

تعمیرکار ال ای دی ال جی در تهران

روش های برطرف کردن مشکل ماندن تصویر روی لوگو:

برای برطرف نمودن مشکل ماندن تصویر روی لوگو راه حل های مختلفی وجود دارد که بعضی از آن ها روش های ساده ای می باشند که در ادامه به آن ها اشاره می نماییم.

روش اول:

به عنوان ساده ترین روش به سراغ منو بروید. بیشتر خطاهای تلویزیون مرتبط به این بخش هست. اگر قادر به مشاهده بخش منو بودید می توانید بررسی کنید که امکان ریست نمودن دستگاه وجود دارد یا خیر.

روش دوم:

اگر تلویزیون شما روشن است می توانید آن را از برق جدا کنید. به مدت ۶۰ ثانیه بگذارید در آن وضع باقی بماند. سپس مجددا دستگاه را روشن نمایید و بررسی کنید که مشکل برطرف شده است یا نه.

روش سوم:

راه حل سوم برطرف نمودن مشکل ماندن تصویر روی لوگو، راه اندازی مجدد دستگاه می باشد. در بیشتر موارد این راه حل مشکل را برطرف خواهد نمود. برای انجام درست آن مراحل زیر را دنبال کنید:

  • تلویزیون را از جریان اصلی جدا کنید و از برق بکشید.
  • پس از انجام مرحله اول، دکمه پاور را به مدت ۱۰ ثانیه نگه دارید.
  • سپس می توانید دکمه پاور را رها کنید و تلویزیون را به شرایط قبل باز گردانید.
  • پس از رها کردن دکمه پاور می توانید تلویزیون را روشن نمایید.
  • حال عملکرد نرمال دستگاه را بررسی کنید

تعمیرات ال ای دی ال جی در محل

خدمات شرکت تعمیرات تلویزیون فدک:

شرکت تعمیرات تلویزیون فدک به عنوان یکی از تخصصی­ترین مراکز تعمیرات تلویزیون است که با بهره­گیری از تکنسین­ها و متخصصین باسابقه اقدام به تعمیر انواع مختلفی از تلویزیون ها­ را می نمایند.

هر تلویزیونی که دچار مشکل شده باشد، در هنگام جابه ­جا کردن آن به تعمیرگاه مربوطه امکان دارد دچار آسیب­های دیگری از قبیل شکستگی یا ترک خوردگی پنل شود.

تعمیرگاه­ های معتبر و متخصص تلویزیون به منظور کاهش این آسیب­ها امکان تعمیر در محلی که تلویزیون در آن قرار داده را در اختیار مشتری گذاشته تا در کم ترین زمان بهترین عملکرد را اجرا نمایند.

 

تماس با ما

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *