نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران |۳۳۶۴۱۸۴۲-۶۶۲۲۱۴۰۷-۰۹۱۲۷۳۸۴۰۸۵

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی بانه ای |۳۳۶۴۱۸۴۲-۶۶۲۲۱۴۰۷-۰۹۱۲۷۳۸۴۰۸۵
سپتامبر 8, 2022
نمایندگی تعمیر ال ای دی ال جی تهران |خدمات در محل |۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵-۶۶۲۲۱۴۰۷
اکتبر 8, 2022

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران |۳۳۶۴۱۸۴۲-۶۶۲۲۱۴۰۷-۰۹۱۲۷۳۸۴۰۸۵

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

تعمیر تلویزیون ال جی در منزل

حتما برای شما پیش آمده که تلویزیون یا هر وسیله دیگری از منزلتان خراب شده باشد  اما بنا بر دلایلی امکان جابه جایی به دلیل حساس بودن و مراجعه به نمایندگی تعمیرات وجود ندارد. از این رو مجموعه استاد تی وی برای رفاه حال مشتریان خدمات خود را در منزل را ارائه می دهد، تا در صورت ثبت سفارش و درخواست مشتری سرویس کار این مجموعه همراه با تجهیزات عیب یابی و قطعات جانبی به منزل شما مراجعه کند

در صورتی که تلویزیون شما پس از بررسی نیاز به تعویض قطعه ای داشته باشد با هماهنگی شما اقدام به تعویض قطعه می شود که این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان، شما را از خرید قطعات تقلبی نجات می دهد و باعث تسریع در روند تعمیرات نیز می شود.

شما عزیزان می توانید برای ثبت سفارش خود و استفاده از خدمات عیب یابی تلویزیون lg با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید تا پس از بررسی توسط کارشناسان مربوطه در سریع ترین زمان مشکلات شما را پیگیری کنند

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

فدک تی وی نمایندگی تعمیر تلویزیون در تهران را در اسرع وقت و با قیمت مناسب در محل و منزل شما به عهده بگیرد. وجه تمایز این گروه از لحاظ فنی : تسلط کامل کارشناسان به آخرین تکنولوژی ساخت و تعمیر انواع تلویزیون در تمامی برند ها می باشد , آنالیز و تحلیل با بهره گیری از جدید ترین دستگاه های تعمیر و از طرفی دیگر قیمت بسیار مناسب تعمیرات و قطعات می باشد.

از جمله خدمات قابل ارائه توسط نمایندگی فدک تی وی  تعمیرات در تهرانپارس ( بومهن ، جاجرود ، … ) , اعزام نیروی مجرب و متخصص به همراه قطعات مورد نیاز به این شهرستان ها در سریع ترین زمان ممکن, پذیرش کار از همکاران دارای مجوز رسمی و تعمیر و فروش برد انواع تلویزیون می باشد.

 

تعمیرکار تلویزیون ال جی در تهران

مرکز تعمیر تلویزیونفدک تی وی با سالها تجربه درخشان در زمینه ی تعمیر برد و انواع تلویزیون LG از جمله ( OLED , LCD , LE, CRT ) با بهره گیری از کادر متخصص تعمیر تلویزیون، آمادگی دارد تعمیرات تلویزیون های شما را در اسرع وقت و با قیمت بسیار مناسب در منزل یا محل کار به عهده بگیرد. وجه تمایز این گروه از لحاظ فنی : تسلط کامل کارشناسان به آخرین تکنولوژی ساخت و تعمیر انواع تلویزیون و برد , آنالیز و تحلیل با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات تعمیر تلویزیون و از طرفی دیگر قیمت بسیار مناسب تعمیرات و قطعات می باشد.

از جمله خدمات قابل ارائه توسط این مرکز تعمیر تلویزیون در پردیس ( رودهن ، بومهن و … ) , اعزام نیروی متخصص و مجرب به همراه قطعات مورد نیاز به این شهرستانها در اسرع وقت , پذیرش کار از همکاران دارای مجوز رسمی و تعمیر و فروش برد انواع تلویزیون می باشد.

تعمیر تلویزیون در منزل برای آن دسته از مشتریانی است که دستگاه تلویزیون آنها دچار نقص و خرابی گشته و به هر دلیل امکان جابجایی و تحویل آن به تعمیرگاه وجود ندارد.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

تعمیرات ال ای دی ال جی در محل

مرکز سرویس ال جی به منظور آسایش خاطر و رفاه حال هموطنان، این امکان را فراهم نموده است تا در صورت درخواست مشتریان محترم، کادر فنی تعمیر و کارشناسان این حوزه، جهت تعمیر تلویزیون به منزل اعزام گردند.

در این سرویس کارشناسان تعمیرات خود به محل مورد نظر اعزام گشته و تمامی عملیات مورد نیاز جهت تعمیر و راه اندازی مجدد دستگاه را انجام می نمایند.

کارشناسان اعزامی مجموعه ای از قطعات و لوازم جانبی دستگاه را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت نیاز نسبت به تعویض قطعات معیوب اقدام نمایند.

این امر سبب صرفه‌جویی در زمان و سرعت بخشی به روند تعمیر تلویزیون در منزل صورت گرفته است و شما را از سردرگمی برای خرید قطعه مناسب و اورجینال رها خواهد کرد.

خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون محدود به مورد تعمیراتی خاصی نیست و تمامی ایرادات و اشکالات مرتبط با انواع تلویزیون را شامل می گردد.

شما مشتریان گرامی می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت درخواست خود مبنی بر اعزام کارشناسان تعمیر تلویزیون به منزل را ثبت نمایید. کارشناسان این مرکز بخشی از دانش اطلاعاتی خویش درباره تعمیرات و فناوری های مرتبط با این دستگاه ها را در قسمت پاسخگویی به شما مشتریان گرامی ارائه می دهند.

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

لازم به ذکر است سرویس ال جی با پیشرفته ترین دستگاه فلت زن ، تعمیر تلویزیون آب خورده را هم تقبل می کند.

مشاوره و تماس با ما

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

 

  • شرکت تعمیراتی ما یکی از بزرگترین ارائه دهنگان خدمات تعمیر در کشور و نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران یکی از بهترین ها در زمینه تعمیر تلویزیون ال جی در تهران میباشد که در کنار مشتریان عزیز برای خدمت رسانی به آنهاست .

 

  • اینکه شما در نزدیکی خود میتوانید با بهترین کیفیت و بالاترین تخصص مشکل پیش آمده برای تلویزیون خود را رفع کنید افتخاریست برای ما که با تمام امکانات به روز خود و با کمترین هزینه ارائه ی خدمت کنیم . هزینه ی تعمیرات با تماس با ما به جهت نزدیکی با محل زندگی شما قطعا پایین تر خواهد بود .

 

  • در وقت خود و هزینه صرفه جویی کنید و با تماس با واحد تعمیر تلویزیون تهران سریع ترین و کم هزینه ترین روش رفع عیب تلویزیون خود را انتخاب کنید .

تعمیر تلویزیون ال جی تهران در منزل

  • این خدمات تعمیر با تمامی امکانات را ما در منزل نیز به شما ارائه میکنیم زیرا بر این باوریم که باید درجهت راحتی و رفاه حال همگی قدم برداریم و به همه ی افراد با هر شرایطی جهت رفع عیب دستگاه تلویزیون خدمت رسانی کنیم .

 

  • یعنی شما در هر ساعتی از روز در صورت امکان میتوانید از ما تکنسینتعمیر تلویزیون ال جی در تهران در منزل بخواهید تا با حضور و تشخیص عیب و رفع آن نیاز شما برطرف شود و نیازی به جا به جایی دستگاه نباشد و ریسک خطرات احتمالی جا به جایی حذف شود .

تعمیرات تلویزیون ال جی در منزل

  • ما بر آنیم تا جایی که بشود و مقدور باشیم حتما ایراد تلویزیون در منزل رفع شود و در محل مشکل برطرف شود تا در وقت شما عزیزان صرفه جویی شود و درگیر تعمیرات بیرون منزل نشوید .یکی از تولیدات شرکت های صوتی تصویری که توجه بعضی از ایرانیان را جلب کرده تلویزیون ال جی میباشد و با تنوع مدل و آپشن سعی شده نظر اکثریت کاربران مورد توجه قرار گیرد با این فاکتور مهم که کیفیت هم فراموش نشود .تلویزیون ال جی با داشتن توان تولید زیاد شاید بر این امر باشد تا با تولید حداکثری قیمت را به شدت پایین آورد که همین امر باعث شده تا در هر مدل به شکلی از کیفیت قطعات مصرفی کاسته شود و تا حدودی موجب نارضایتی کاربران شده باشد

    ✔️ تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی در تهران

     

    بکلایت تلویزیون ال جی همان لامپ های ال ای دی پشت صفحه میباشد که میتوان گفت مصرفی ترین قطعه ی استفاده شده در تلویزیون است و نوع و شکل آن در هر مدل از هر برند متفاوت میباشد مثلا در یک مدل با مدل دیگر از تلویزیون ال جی کاملا متفاوت است و نمیتوان از دیگر بک لایت ها به جای بک لایت مختص هر سری استفاده کرد.

     

    ✔️ تعمیر مین برد تلویزیون ال جی در تهران

     

    مین برد تقریبا وظیفه ی اصلی در پردازش تصویر و مدیریت قطعات در تلویزیون را بر عهده دارد که کوچکترین اخلال درعملکرد قطعات اصلی آن موجب روشن نشدن دستگاه میشود پس این را بدانید اگر برق در پاور موجود بود ولی بعد از زدن دکمه روشن و خاموش هیچ عکس العملی از آن مشاهده نکردید احتمال خیلی زیاد مین برد تلویزیون شما علت روشن نشدن است.

    نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

  • تعویض و تعمیر مین برد تلویزیون

    برد مادر یا مین برد یکی از مهم ترین قطعات تلویزیون ال سی دی و ال ای دی تلویزیون به شمار می آید که اگر دچار آسیب دیدگی شود، خرابی های زیادی را به بار می آورد. از علائم خرابی مین برد می توان به خاموش شدن تلویزیون و روشن نشدن آن اشاره کرد.  مین برد قسمت بسیار حساسی در تلویزیون است که تعمیر آن لازم مهارت و تخصص حرفه ای است.

    ورودی و خروجی های گوناگونی من جمله ورودی صدای تلویزیون، تصویر ، یو اس بی و … همه روی مین برد قرارگرفته و اجرا می شوند. همچنین این قطعه به عنوان رابطی در نظر گرفته می شود که نقش مهمی در تنظیم و کارکرد صحیحی در تلویزیون را دارد.

    بکارگیری کابل های نامرغوب و متصل کردن آنها به تلویزیون، موجب سوختن cpu و در آخر خرابی مین برد می شود. کاربران می توانند با تعمیر تلویزیون ال جی خود از خراب شدن کامل تلویزیون خود جلوگیری نمایند.

    تعمیر مادر برد ال جی

    تعویض یا تعمیر بک لایت تلویزیون

     یکی از شایع ترین ایراد ها در میان تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی خراب شدن بک لایت تلویزیون است. می توان گفت که یکی از علت اصلی و مهم سیاه شدن تصویر تلویزیون، ایجاد اختلال در بک لایت تلویزیون می باشد. چنانچه این بخش دچار آسیب دیدگی شود، لکه های تاریک و سیاهی در صفحه ی نمایش پدید می آیند.

    بهتر است بدانید که بک لایت تلویزیون به علت ایجاد نور زمینه موجب دیده شدن تصویر می شود و همچنین با ایجاد خاموشی در آن موجب خاموشی در تصویر و ایجاد لکه تاریک می شود.اگر لامپ های بک لایت خراب شدند، لازم است در اسرع وقت نسبت به تعمیر تلویزیون اقدام کرده و این قسمت از تلویزون ال جی را تعمیر نموده.

    در نظر داشته باشید که عواملی مانند: قطعات بی کیفیت، بالا بودن نور روشنایی تصویر تلویزیون جداشدن لامپ های بک لایت از سینی خنک کننده ی تلویزیون و همچنین بالا بودن ولتاژ بایاس موجب سوختگی بک لایت تلویزیون می شوند.

    نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

    تعمیر خرابی مدار تغذیه تلویزیون ال جی

    مدار تغذیه یا همان منبع تغذیه ی تلویزیون قطعه ای الکترونیکی می باشد که امکان دارد در اثر عوامل مختلفی دچار مشکل یا آسیب شود و سپس از کار بیفتد. عواملی که می توانند نشانه ی خرابی مدار تغذیه باشند به اینصورت هستند: روشن نشدن تلویزیون،روشن و خاموش شدن اتفاقی تلویزیون، دیر روشن شدن تلویزیون، چشمک زدن چراغled  و… .

    کاربران در صورتی که با چنین مشکلاتی مواجه شدن لازم است دستگاه را نشان متخصصان فنی دهند تا با عیب یابی دستگاه آن را تعمیر نمایند. نکته ی بسیار مهم در رابطه با این موضوع (تعمیر مدار تغذیه) اینکه امکان ندارد این مشکل حل شود و باید در نظر داشت قطعه ای تعمیر نمی شود باید کاملا تعویض شود.

    همچنین باید توجه داشت که در صورت تعویض مدار تغذیه باید با توجه به نوع دستگاه قطعه ی جدید جایگزین دستگاه معیوب شود. همچنین کاربران می توانند با مراجعه به نماینگی ال جی به تعمیر تلویزیون ال جی خود اقدام کنند.

    تعمیر پنل تلویزیون

     پنل تلویزیون همان صفحه نمایشی می باشد که با استفاده از آن می توانیم انواع و اقسام برنامه ها، فیلم و.. را تماشا کنیم و از دیدن آنها لذت ببریم. قابل ذکر است که پنل تلویزیون یکی از مهم ترین و گران ترین قطعه ی بکار برده شده در تلویزیون است. به گونه ای که  ارزش و اهمیت آن به ۷۰ درصد می رسد. واضح است که اگر این قسمت از تلویزیون دچار آسیب دیدگی شود، بازدهی تلویزیون به صفر می رسد.

    در نتیجه باید هرچه سریع تر به تعمیر تلویزیون ال جی خود اقدام کنید. ناگفته نماند که در اکثر اوقات این مشکل حل شدنی است و در صورتی که این امکان وجود نداشت، باید هرچه سریع تر پنل  را تعویض نمایید. اما عواملی که نشان می دهند پنل تلویزیون خراب شده است شامل: قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون، وجود نقطه سفید در تصویر، دوتایی شدن صفحه نمایشگر و.. می باشند.

    مشکلات متداول تلویزیون ال جی

    هر تلویزیونی هرچقدر هم با کیفیت بعد از گذشت زمان و بر اثر رعایت نکردن بعضی نکات ممکن است دچار نقص یا ایرادی شود این موارد قابل رفع هستند اما درصورتی که به دست فرد متخصص سپرده شود و اگر در این زمینه ها تجربه ای ندارید حتما باید از مشورت کنید و دست به هرکاری جهت تعمیر تلویزیون خود نزنید

    آبخوردگی پنل تلویزیون

    تعمیر تلویزیون آب خورده یکی دیگر از خدمات استاد تی وی و از مشکلات کاملا جدی و مهمی می باشد که حتما باید به آن اهمیت زیادی شود. یکی از عناوینی که دچار ایجاد آبخوردگی در تلویزیون می شود، استفاده ی کاملا نابجا از اسپری برای پاکیزه کردن صفحه ی نمایش می باشد که در اینصورت موجب آسیب زیادی به تلویزیون و همچنین ایجاد مشکلاتی نظیر: پدید آمدن خطوط رنگی عمودی در صفحه نمایش تلویزیون، مشاهده ی هاله نواری سفید رنگی بر روی تصویر تلویزیون، قطع شدن تصویر بعد از زمان کوتاهی با وجود شنیدن صدای تلویزیون و… می شود.

    تعمیر پنل آبخورده تلویزیون ال جی

    نکته ی قابل توجه در رابطه با این موضوع این است که در صورت بالا بودن میزان آبخوردگی تلویزیون ال جی، امکان تعمیر کردن آبخوردگی پنل تلویزیون وجود نخواهد داشت. البته ایجاد این شرایط در انواع تلویزیون وجود دارد.

    شایان ذکر است که اگر کاربران نسبت به این موضوع بی توجهی کنند و در زمان مناسبی به تعمیرگاه مراجعه نکنند در اینصورت باید پنل آبخورده را تعویض نمایند. که در این حین باید هزینه ی زیادی بپردازند.

    هزینه ی تعویض پنل آبخورده حدود ۷۰ درصد از هزینه ی خرید یک تلویزیون دیگر را شامل می شود. در نتیجه کاربران خریدن تلویزیون دیگری را به تعویض یا تعمیر پنل آسیب دیده ترجیح می دهند.

    خرابی پنل تلویزیون ال جی

     یکی از دلایل سیاه شدن تصویر تلویزیون خراب شدن پنل این تلویزیون می باشد که این مشکل می تواند ناشی از آسیب دیدگی بخش های ماژور یا لیکوئید پنل تلویزیون باشد.کاربران جهت رفع این مشکل می توانند با مراجعه به مرکز نمایندگی ال جی نسبت به تعمیر تلویزیون  خود اقدام کنند.

     در صورتی تمایل به تعمیر کردن تلویزیون خود نداشته باشید می توانید تلویزیون خود را به بخش خرید تلویزیون شکسته تی وی ریپیرز بفروشید.

    نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

    مشکل صدای تلویزیون

    قطعی صدای تلویزیون ال جی دلایل گوناگونی دارد. اگر صدای تلویزیون بعد از روشن شدن آن (تلویزیون) قطع شود، بروز این مشکل ممکن است از مین برد، تنظیمات صدا و یا بلندگو ها باشد که باید هر یک از آنها به طور کامل بررسی شوند. در حقیقت مشکل صدای تلویزیون  قابل تعمیر می باشد. قطعات مین برد و اسپیکر نقش اصلی در پخش صدا دارند.

    قسمت نرم افزاری تلویزیون که تنظیم و مدیریت صدا توسط آن انجام می شود، در کیفیت و میزان صدای تلویزیون تاثیر بسزایی دارد. توجه داشته باشید که اگر صدای تلویزیون شما قطع شود، باید این قسمتها را بررسی کرده و در صورت تعمیر نشدن تلویزیونتان را به مرکز نمایندگی تعمیر تلویزیون lg بسپارید تا با عیب یابی مشکل تلویزیونتان را حل نمایند.

     تعمیر مشکل صدای تلویزیون ال جی تهران

    تصویر نگاتیوی تلویزیون ال جی

    مشکل  تصویر نگاتیوی در تلویزیون ال جی همانند سایر تلویزیون ها داراری یک علت می باشد و این علت خراب شدن مدارGAMMA برد T-con می باشد که کاربران می توانند با مراجعه به مرکز تعمیر و عیب یابی استاد تی وی تلویزیون خود را تعمیر یا تعویض کنند.

  • ✔️ تعمیر فلت تلویزیون ال جی در تهران

     

    فلت قطعه ای است که معمولا و در نود درصد موارد به علت نفوذ آب و رسیدن آب به فلت آسیب میبیند و اصطلاحا سولفاته میشود و موجب قطع تصویر در پنل میشود که دستگاه بندینگ ما برای این امر تهیه شده است زیرا فقط با دستگاه تعویض فلت یا بندینگ میتوان فلت را تعویض کرد و با دست این کار را نمیتوان انجام داد .انواع فلت یا کاف در مجموعه ی ما موجود است و قطعا رفع نیاز شما با ما انجام میشود زیرا فراوانی نوع فلت ها در تلویزیون بسیار گسترده است وباید دقیقا همان فلت و خط کش جهت تعمیر فلت استفاده شود.

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

 

تعمیرات بک لایت ال جی تهران

با قابلیت‌های مانیتور ViewFinity S8 ال جی‎‎ آشنا شوید

سامسونگ در نخستین روزهای تابستان سال جاری از جدیدترین مانیتور خود با نام ViewFinity S8 پرده برداشت. این مانیتور جدید سامسونگ که در دو مدل ۳۲ و ۲۷ اینچی روانه بازار خواهد شد از ویژگی‌های متعددی نظیر زمان واکنش ۵ میلی‌ثانیه‌ای، پایه منعطف و قابل چرخش، زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای، وضوح تصویر UHD و پنل IPS بهره می‌برد.

مانیتور ViewFinity S8 سامسونگ به قابلیت‌های کاربردی و ویژگی‌های جدید نسبت به نسل قبلی مانیتورهای ال جی مجهز شده.

شرکت ال جی یکی از شرکت های قدیمی و به نامی می باشد که از بهترین برند ها در ساخت محصولات دیجیتالی هم است. این برند در تولید محصولات دیجیتالی مانند: گوشی همراه، تلویزیون، لپ تاپ و مواردی نظیر آنها فعالیت انجام می دهد و توانسته مشتریان زیادی را به خود اختصاص دهد.
تلویزیون های ال جی در مدل های مختلف و در سایزهای متفاوت تولید شده اند که هر کدام از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا هستند، در ادامه بیشتر به امکانات و قابلیت های تلویزیون های ال جی می پردازیم

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی درتهران

مدل های مختلف پردازش تصاویر در تلویزیون های ال جی
HDR تلویزیون الجی : استفاده از این قابلیت به اندازه ای گسترش پیدا کرده که در هر وسیله ای با یک صفحه نمایش قابل مشاهده است. ولیHDR چیست؟ این فناوری در تلویزیون در انواع گوشی های تلفن و همچنین در دوربین ها استفاده شده است. آیا HDR در تمامی دستگاهها یک معنا دارند؟برای یافتن پاسخ به این سوال ها و اطلاعاتی در رابطه با HDR یا به عبارتی محدوده ی دینامیکی، مطالب زیر را مطالعه نمایید:
مفهوم محدوده دینامیکی هر چیزی به معنی بالاترین و پایین ترین نقطه آن می باشد،به عنوان مثال محدوده ی دینامیکی در یک سیستم بصری به مفهوم بالاترین و پایین ترین میزان نوری می باشد. چشم انسان دارای محدوده دینامیکی HDR بسیار بالایی است و توانایی مشاهده تصاویر با نور زیاد یا نور کم در محیط را بدون هیچ مشکلی دارد. لازم به ذکر است در محیط هایی که با نور زیاد قرار داشته باشد عنبیه چشم بسته تر می شود، به همین علت اشیائ موجود در قسمت های تاریکتر محیط محو به چشم می خورد. حال چنانچه چشم انسان محدوده دینامیکی بیشتری را دارا بود احتیاجی به کوچک شدن عنبیه چشم در هنگام دیدن مناظرهای پر نور نبود. از این جهت انسان قادر بود تا مانند حیواناتی مانند عقاب یا گربه در تاریکی شب هر مناظری را به سادگی ببیند.
فناوری ULTRA LUMINANCE تلویزیون های الجی : تلویزیون پریم UHD هم اکنون در ابعاد ۴۹، ۵۵، ۶۰، ۶۵ تولید و در دسترس هستند.این تلویزیون ها دارای فناوری هایی هستند که از استفاده کردن از آنها متعجب می شوید. تکنولوژی ULTRA LUMINANCE نامی است که شرکت الجی به قابلیت کاهش نوردهی موضعی پیکسل خود گذاشته است. این ویژگی متناسب با نور محیط زمانی که در محیط های تاریک هستید نور را کم و در محیط هایی که نور دارد نور بیشتری تولید می کند. این قابلیت به معنای کنتراست بهتر، رنگ های زنده تر و ذخیره انرژی می باشد.

 

با پیشرفت های فناوری دیگر از فلورسنت های قدیمی و دائما روشن نوردهی استفاده نمی شود، با این فناوری با دیدن فیلم های جذاب با تلویزیون الجی می توان از بالاترین و برترین کیفیت استفاده کرد. فناوری ULTRA LUMINANCE از اختلاف بین تیرگی و روشنی ؛ تصویری به بهترین شکل خود را ارائه می دهد.حال با تلفیق این قابلیت با UHD تصویری واضح و زنده مانند آنچه در واقعیت است را میتوانید مشاهده نمایید.
تکنولوژی local dimming تلویزیون الجی : محصولات صوتی و تصویری الجی همواره از لحاظ عمق و تصویر از بهترین ها بودند . تصاویری که در تلویزیون های ال جی مشاهده می کنید توسط فناوری هایی ارتقاء داده می شوند. که یکی از این فناوری local dimming می باشد این قابلیت با کارایی خود رنگ های مشکی را تیره تر و رنگ های سفید را روشن تر می کند.

 

خدمات تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

قدرت خروجی صدا و تکنولوژی های بکار رفته در آن
توان خروجی صدا در تلویزیون الجی : محدوده صدایی که انسان قادر به شنیدن است، یک کانال صوتی نام دارد. سیستم های صوتی متنوعی در تلویزیون ها وجود دارند. تا صدا را واضح تر و با کیفیت تر به گوش شما برسانند. توان خروجی بسته به دو عامل است، که از جمله آنها نوع و تعداد اسپیکر ها در تلویزیون است، توان اسپیکر ها با توان خروجی حداقل ۵ وات شروع شده و تا حداکثر۲۰ وات وجود دارد.
همچنین تعداد اسپیکر های استفاده شده می تواند بین ۱ تا ۴ عدد باشد. و به عنوان نمونه تلویزیون ۵۵sk79000gi از دو بلندگو با توان خروجی ۲۰ وات استفاده می کند . همچنین در برخی از تلویزیون ها اسپیکر های مخصوص ساب ووفر استفاده شده است، که توانی خارج از اسپیکرها را تولید می کنند که دامنه ی توان خروج آنها از ۵ وات تا ۲۰ وات می باشد.
تکنولوژی DTS VIRTUAL تلویزیون الجی : این تکنولوژی کد گذاری مبتنی بر اشیا می باشد که از آن برای ایجاد صدای چند بعدی استفاده می شود. که باعث ایجاد صدایی بسیار طبیعی محیط و زنده در محیط می شود. این تکنولوژی یک گیرنده استریو دو کاناله می باشد ، که می تواند این منابع صوتی دو کاناله را به وسیله ی دو کانال فراگیر به ۴ کانال افزایش دهد. این تکنولوژی باعث ایجاد صدا با کیفیت بسیار بالا می شود و همچنین فرکانس های خوب را تفکیک می کند تا بتواند صدا را به همان کیفیت زمان ضبط بر گرداند.
تکنولوژی Dolby Digital تلویزیون الجی: این تکنولوژی برای فشرده سازی صوتی توسعه پیدا کرده است. اولین استفاده از Dolby Digital در سینما از لنز mm35 چاپ فیلم بود که برای ارائه صدای دیجیتال مورد استفاده قرار گرفت. بعد از چندی از این تکنولوژی درتلویزیون، دی وی دی، دیسک های بلوری بهره گرفته شد. این ویژگی سبب شد که صدا را تقویت گردد و همچنین فرکانس های صدا را به شکل فراگیر و شبیه به سه بعدی پخش می کند تا افراد صدا را حتی در پشت سر خود حس کنند.
تکنولوژی Clear voice تلویزیون الجی : این ویژگی که در تلویزیون الجی وجود دارد، امکان شفاف سازی صدا را به افراد می دهد که با استفاده از این ویژگی بهترین صدا و با کیفیت ترین صدا را با تفیک بسیار خاصی به گوش کاربر می رساند این عمل با حذف فرکانس های مخرب چنان صدا را از هم تفکیک می کند که کاربر حتی توانایی شنیدن صداهای پشت صحنه را دارا می باشد.

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی درتهران

 

اهمیت وجود سیستم عامل های هوشمند در تلویزیون
سیستم عامل Webosدر تلویزیون های الجی:  سیستم عامل برای استفاده از نرم افزارهای کاربردی طراحی شده است به این ترتیب که با مدیریت منابع رایانه محیطی را فراهم می کند تا بتوان از نرم افزارها استفاده کرد . همچنین سیستم عامل جزو مهم و کاربردی یک رایانه به شمار می آید که شرکت ال جی برای تلویزیون های خود از سیستم عامل هایی بهره برده است. در گذشته شرکت ال جی از سیستم عامل های HP که مبتنی بر لینوکس بود استفاده می کرد ولی به لطف پیشرفت های فناوری و دانش بعدها به سیستم عامل Webos ارتقاء یافت.
در حال حاضر از این سیستم عامل برای تمامی محصولات شرکت ال جی استفاده می شود که به روزترین انها از نسخه ارتقا یافته ی Webos 3.5 استفاده می کند. اما این سیستم عامل چه خصوصیاتی را به نسبت باقی نسخه ها دارد؟ دامنه فعالیت وسیع تر در سطح بزرگ تر یکی از مزیت های اصلی این نسخه می باشد، لذا می توان گفت شما می توانید از برنامه های بیشتری به وسیله ی این سیستم عامل استفاده کنید . به علاوه سرعت پردازش اطلاعات به مراتب بیشتر از نسخه هایی از قبیل Webos 2.0 و Weboos 3.0 می باشد.

 

تعمیر تلویزیون ال جی در تمام نقاط تهران

گیرنده های موجود در تلویزیون
گیرنده DVB-T/T2: از ویژگی های فناوری DVB در تلویزیون های شرکت ال جی در مقایسه با سیستم پخش تلویزیون آنالوگ عملکرد دریافت تصاویر تلویزیون در هنگام حرکت گیرنده است .وجود DVB T و DVB T2 باعث میشود تا دیگر به فکر خرید گیرنده های دیجیتالی برای دریافت و پخش سیگنال ها نباشید زیرا این قابلیت به شکل گیرنده دیجیتالی در خود تلویزیون تعبیه شده است..
گیرنده DVB-S/S2: این نوع گیرنده یکی از گیرنده های فراگیر در محصولات ال جی است تا برنامه های مختلفی را از کانال متفاوت در اختیار کاربران گذارد. همچنین در بسیاری از زمان ها می توان از آن برای دریافت کانال ها به غیر از ماهواره استفاده کرد اما عملکرد اصلی آن برای دریافت کانال های به ویژه ماهواره ای است. پس زمانی که اقدام به خرید یک تلویزیون با گیرنده DVB-S می کنید در واقع تلویزیونی را تهیه کرده اید که دیگر نیازی به گیرنده دیجیتالی را ندارد که همین امر باعث کم شدن هزینه ها می شود.
گیرنده DVB-C:  در خصوص این مدل از گیرنده ها اینکه همانند گیرنده های DVB-T از سری دیجیتالی هستند ولی نکته مهم در مورد اتصال آنها توسط کابل می باشد. حرف آخر C به معنای CABLE است که بیانگر این موضوع است که فقط توسط کابل امکان اتصال وجود دارد تا بتوانید برنامه ها و ویدیوهای خود را با کیفیت عالی تماشا نمایید.

درگه های ورودی و خروجی جهت اتصال به تلویزیون
پورت HDMI تلویزیون الجی: با کمی توجه در پشت تلویزیون متوجه خواهید شد که تعداد پورت های زیادی وجود دارند که هر کدام قابلیت های خاصی را به شما می دهد و هر یک از این پورت ها در حقیقت یک امکان را برای شما به ارمغان می آورد ولی در حال حاضر یکی از پورت های بسیار کارآمد پورت HDMI است .حال این سوال مطرح میشود که این پورت چیست و چه کارآیی دارد ؟ HDMI یکی از بهترین و با کیفیت ترین تکنولوژی های مرسوم جهت اتصال به دستگاه های صوتی و کنسول های بازی است.

 

تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی در منزل در تهران

برخی از دستگاه ها HDMI منحصر به فرد تری دارند به عنوان ARC که صدا را برگشت می دهد تا بتوان آن را از ساندبار پخش کرد. دقت کنید وقتی تلویزیون UHD تهیه می کنید می کنید درگاه پورت HDMI 2.0 داشته باشد. این سری از درگاه ها ویدئو های ۴K را از نوع HDR با کیفیت ۶۰ فریم بر ثانیه نمایش می دهد.
پورت USB تلویزیون الجی:  این پورت جهت اتصال فلش به تلویزیون است و میتئان به وسیله ی این پورت فابل هاا و برنامه های موجود در فلش یا مموری را مشاهده کرد .همینطور در برخی از تلویزیون ها امکان اسلایدشوی تصاویر وجود دارد . به علاوه تکنسین های متخصص از این پورت برای آپدیت و رفع نواقص نرم افزاری تلویریون استفاده می کنند . همچنین با این ویژگی امکان مشاهده Servic وجود دارد.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی درتهران

پورت خروجی صوتی دیجیتالی Optical Audio در تلویزیون الجی: از این پورت برای فرستادن سیگنال به یک دریافت کننده ی صوتی و تصویری های استفاده می شود که منجر به فرستادن یک صدای دیجیتال به یک دریافت کننده ی دیگر می شود .از پورت های اپتیکال دیجیتال برای ایجاد یک صدای شفاف استفاده می شود این پورت این کارها را به صورت چند کاناله برای مصرف کننده انجام می دهد.
پورت LAN تلویزیون الجی:  در حال حاضر با توجه به اینکه تمام تلویزیون های هوشمند دارای Wifi داخلی هستند. اما این امکان وجود دارد که استفاده از کابل را برای اطمینان بیشتر و پایداری در اولویت باشد. لذا فناوری LAN شبکه ای است که در یک محدوده ی جغرافیایی مانند خانه، دفتر و گروهی را تحت پوشش می گیرد.

 

تعمیر تلویزون ال جی در منزل درتهران

پورت آنتن RF تلویزیون الجی: RF به مفهوم فرکانس رادیویی با اتصال کواکسیال برای کار در فرکانس های رادیویی در حوزه ی چند مگاهرتز است. هم چنین امروزه استفاده کردن از گیرنده های دیجیتال و استاپ باکس رونق گرفته است . اما همچنان استفاده از ورودی RF در تلویزیون ها وجود دارد.همچنین  برای دریافت تصاویر از گیرنده های آنالوگ و دیجیتال اگرچه تلویزیون گیرنده ی دیجیتال داشته باشد مطمئنا این پورت مورد احتیاج است.
پورت های DVI و VGA تلویزیون الجی: در اکثر تلویزیون ها این پورت ها به نام PC نام گذاری شده اند. اکثرا از آنها برای متصل کردن به کامپیوتر و لب تاب استفاده می شود . با این پورت می توانید رایانه و مانیتور خود را به تلویزیون متصل کنید و از تلویزیون به عنوان یک مانیتور غول پیکر استفاده کنید .هم چنین وقتی می خواهید ویدئویی را بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون مشاهده کنید نیازی به اتصال USB ندارید و می توانید با استفاده از کابل DVI و VGA برنامه هایی را که توانایی تماشای آن را دارید را به سادگی و گروهی ببینید.

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی درتهران

پورت های ورودی کامپوننت تلویزیون الجی:  این پورت مانند کامپوزیت از کابل RCA بهره میبرد . در این پورت ها از رنگ های سبز، آبی، قرمز استفاده می کنند . این پورت های کامپوننت بر روی پخش کننده های DVD و ویدئو پروژکتور ها هم وجود دارد.

 

 

قابلیت‌های مانیتور ViewFinity S8 ال جی

پوشش گسترده رنگ‌ها

در حال حاضر محتواهای ویدیویی و پلتفرم‌های پخش کننده آنها با سرعت زیادی در حال رشد هستند و محبوبیت آنها نیز در میان نسل جدید به ویژه نوجوانان با سرعت چشمگیری در حال افزایش است. در همین راستا تولیدکنندگان محتوا برای خلق ویدیوهای باکیفیت و جذاب نیازمند ابزارها و مانیتورهای حرفه‌ای هستند و به همین دلیل درخواست‌ها برای خرید مانیتورهای حرفه‌ای نیز افزایش پیدا کرده است.

مرکز تعمیرات ال ای دی ال جی تهران

موسسه Markets & Research اعلام کرده اندازه بازار مانیتورهای حرفه‌ای در سال ۲۰۲۱ حدود ۱ میلیارد دلار بوده و این رقم تا سال ۲۰۲۸ میلادی به ۱٫۵ میلیارد دلار افزایش پیدا خواهد کرد. در واقع رنگ و نمایش واقعی این مانیتورها برای کاربرانی که تولید محتوا می‌کنند بسیار حائز اهمیت است و یک نقص کوچک روی کیفیت محتوا تاثیر منفی خواهد گذاشت. در همین راستا مانیتور ViewFinity S8 سامسونگ به قابلیت پوشش ۹۸ درصدی طیف رنگ‌های DCI-P3 مجهز شده است.

دامنه رنگ DCI-P3 همانند مدل‌های قدیمی‌تر خود نظیر sRGB و Adobe RGB می‌تواند مقدار توانایی نمایش و پوشش قابل تشخیص چشم انسان را نشان دهد. گاموت رنگ DCI-P3 با هدف ایجاد استانداردهای مخصوص رسانه‌ها و دستگاه‌های دیجیتالی به وجود آمده و نسبت به نسل‌های قبلی در نمایش واقعی رنگ‌ها از توانایی بیشتری بهره می‌برد.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

مانیتور ViewFinity S8 سامسونگ به دلیل این که در پوشش گسترده رنگ‌ها توانایی زیادی دارد توانسته تاییدیه PANTONE را از آن خود کند. در واقع به واسطه این تاییدیه مانیتور جدید سامسونگ می‌تواند ۲ هزار رنگ و ۱۱۰ سایه رنگ سیستم تطبیق پنتون (PMS) را تولید و بازتولید کند.

این مانیتور سامسونگ در نمایش محتواهای HDR نیز از عملکرد مطلوبی بهره می‌برد و به همین دلیل موفق شده از انجمن استانداردهای الکترونیکی ویدیویی (VESA) گواهی DisplayHDR را از آن خود کند.

پنل ضد تابش نور

بسیاری از مانیتورهای موجود در بازار با مشکل تابش نور خورشید به نمایشگر در روز و تابش نور چراغ اتاق به صفحه نمایش در شب مواجه هستند که می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. در همین راستا مانیتور ViewFinity S8 سامسونگ به پنل ضد تابش مجهز شده تا این مشکل کاربران را برطرف سازد. این مانیتورهای جدید سامسونگ به دلیل عملکرد مناسب خود در عدم بازتاب نور پنل توانستند نخستین تاییدیه UL جهان را کسب کنند.
مانیتور ViewFinity S8 سامسونگ به یک نوع پنل مات مجهز شده تا در هر زمان و موقعیتی رنگ‌ها و تصاویر در بهترین شکل ممکن به نمایش درآیند. این نمایشگر مات باعث خواهد شد تا تمام تمرکز کاربران فقط روی محتوا باشد.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خدمات پس از فروش تلویزیون ال جی

آزمایشگاه مستقل و معروف UL (Underwriters Laboratories) پس از این که روی مانیتور ViewFinity S8 تست‌های متعددی را انجام داد برای آن تاییدیه عدم بازتاب نور را صادر کرد. در واقع این مانیتور جدید سامسونگ در سه بخش میزان روشنایی نمایشگر در اتاق، مقدار روشنایی صفحه نمایش و میزان وضوح تصاویر در زمان تابش نور خارجی روی صفحه نمایش عملکرد مناسبی را ارائه داد.

روشن نشدن تلویزیون

روشن نشدن تلویزیون یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ال جی است و در دیگر تلویزیون ها هم این مشکل وجود دارد. ممکن است این مشکل علت های زیادی داشته باشد.معمولا علت روشن نشدن تلویزیون را می توان به اینصورت پیش بینی کرد که برخی از قطعات تلویزیون دچار فرسودگی شده و یا وجود ایرادی جزئی در قسمت تنظیمات تلویزیون.

سیاه شدن صفحه تلویزیون

اگر پنل تلویزیون شما دچار آسیب دیدگی شد، احتمال تشکیل صفحه سیاه و بدون تصویر در تلویزیون وجود دارد. شما می توانید برای رفع این مشکل به مرکز تعمیر تلویزیون ال جی مراجعه کنید.

ایجاد خطوط افقی و عمودی روی تلویزیون

ظاهر شدن خطوط  یا نوار عمودی روی صفحه از مشکلات رایجی است که نشان دهنده ی وجود مشکلات فنی و یا گاها به علت اشکال در دریافت تصویر و عواملی نظیر آن می باشند.کاربران در صورت برخورد با چنین مشکلی می توانند با تماس به مرکز تعمیرات تلویزیون این مشکل را رفع نمایند.

پاک شدن کانال های تلویزیون

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که گاها تلویزیون را روشن می کنید اما جز سیاهی چیز دیگری نمی بینید و بعد از کمی جستجو متوجه خواهید شد که کانال های تلویزیون پاک شده است

دلیل اصلی بوجود آمدن همچین مشکلی آی سی حافظه مین برد تلویزیون است است که دچار فرسودگی و خرابی شده است

 

 مشاوره تماس باما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *