تعمیرات تلویزیون ال جی تجریش
پیشکار برای اندازهگیری عمق کل آنلاین
مقوله خدمات کسبوکار، شروع به نزدیک شدن ۵ میکند.
درصد هزینههای خردهفروشی در اقتصاد – نقطه جایی که کسبوکار آنلاین به اندازه کافی بزرگ است.
در یک نقش مهم، خود – پایدار در هدایت اینترنت
کاربرد و رشد.
مدلهای پایداری اقتصادی در هر یک از مراحل بلوغ اکوسیستم،
مدل اقتصادی مختلف باید توسعه یابد.
توسعه پایدار ارتباط نزدیکی با زیربنای کشور دارد.ساختار اقتصادی، علاوه بر موجود بودن (یا فقدان) یک بازار تبلیغات قابلملاحظه است.
ما چهار نفر را شناسایی کردیم مدلهای پایداری .
اصل در اینجا این است که افراد بیشتری مصرف مواد مصرفی بیشتر باشد، برندهای بیشتری مایل به مصرف مواد مصرفی هستند.
برای ثبت هزینههای خانواده صرف تبلیغات کنید.
ربع رابطه خویشاوندی را در نظر میگیرندخانوار برای تبلیغات هزینه:
ربع اول: تبلیغات. اگرچه بازارها در این زمینه برای هر هزینه خانوار پایینی دارد، بازار تبلیغات نسبتا بزرگ است.
بیشتر که توسط تبلیغات تلویزیونی رانده میشود (که شامل
متوسط ۴۰ درصد کل هزینههای تبلیغاتی در این کشورها.
برای حفظ اکوسیستم، ارائه دهندگان محتوا میتوانند هزینههای تبلیغاتی را کانال بزنند.
تبدیل به کانالهای دیجیتال، و کارآمدتر کردن، درگیر شدن و راه مناسب برای تبلیغ کنندگان به هدف مخاطبین شون.
در چنین شرایطی، مدل میتواند به طور بالقوه موثر باشد.
ربع دوم: دولت. در این بازارها، مخارج خانوار و بازار تبلیغات
هر دو کوچک هستند.
پایداری را می توان به دست آورد. از طریق مخارج دولت، ارائه اصول اولیه خدمات دیجیتال (مانند دولت الکترونیک، بهداشت،
آموزش.
دولتها میتوانند نقش مهمی بازی کنند نقش در ایجاد حرکت برای اینترنت گسترده پذیرش با ارائه خدمات قانعکننده. اینها
با کاهش موانع موجود، کاربران را جذب خواهد کرد.
استفاده از خدمات دولتی، و همچنین آنها کارایی خدمات را بهبود میبخشد. با این همه، از این قبیل …مدل نمیتواند در طولانیمدت پایدار بماند.
این طور … همچنین کاربرد در دیگر مقولههای محتوایی نیز دشوار است.