تعمیرگاه مجاز تلویزیون ال جی در تهرانپارس

تعميرکار تلویزیون ال جی در پردیس |۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵-۳۳۶۴۱۸۴۲-۶۶۲۲۱۴۰۷
دسامبر 17, 2020
تعمیرگاه تلویزیون ال جی در انقلاب
دسامبر 23, 2020

تعمیرگاه مجاز تلویزیون ال جی در تهرانپارس

تعمیرگاه مجاز و تخصصی فدک در تهرانپارس

تلویزیون های ال جی یکی از حساس ترین لوازم در خانه ها هستند و از قسمتهای بسیار ظریف و قابل اهمیتی تشکیل شده اند که امکان دارد با خراب شدن هر کدام از این قسمت ها ، خسارت های زیان بارو جبران ناپذیری به دستگاه شما از نظر آسیب دیدگی و مالی وارد شود.برای جلوگیری از این خسارت ها ،باید از تلویزیون خود نهایت مراقبت لازمه را به عمل آورید .به طور معمول تلویزیونها مدت زمان زیادی در روز استفاده می شوند و جزو پرکاربردترین وسایل خانگی در زندگی انسان به حساب می آید ،و به همین دلیل خرابی و نقص در آن ها بیشتر اتفاق می‌افتد . اکثر ما بعد از دیدن خرابی و نقض در وسایل خانگی خود تمایل داریم خودمان آن مشکل را حل کنیم اما راجع به تلویزیون های ال جی نباید به هیچ عنوان ،خودمان دست به تعمیر آن بزنیم. زیرا همانطور که گفته شد تلویزیون های ال جی وسایل حساسی هستند و دارای مدار های ظریفی هستند ،پس بهتر است برای تعمیر تلویزیون های ال جی در برندهای مختلف مانند سونی ،سامسونگ، ال جی  ،پاناسونیک ،ایکس ویژن و غیره. از مهندسین و تعمیرکاران و تکنسین های مخصوص این کار استفاده نمایید. تعمیرگاه مجاز و تخصصی فدک در تهرانپارس با سابقه درخشان در این حوزه و با دارا بودن نیروهای متخصص و دارای علم روز دنیا جهت تعمیر تلویزیون های ال جیی ال جی شما ،آماده خدمات دهی به مراجعین خود هستند و همینطور تعمیرگاه مجاز فدک در تهرانپارس امکان تعمیر تلویزیون در محل زندگی  را برای شما فراهم کرده است و دیگر لازم نیست ،برای تعمیر تلویزیون خود ،این وسیله حساس و تقریباً بزرگ وسنگین را از خانه خارج کنید ،با یک تماس تکنسین های فدک در تهرانپارس برای تعمیر به محل زندگی شما آمده و به بهترین نحو ممکن تلویزیونهای قدیمی و جدید را مانند ال سی دی ها و ال ای دی ها ی شما را تعمیر می کنند .لازم به ذکر است که تعمیرگاه تخصصی فدک در تهرانپارس از خدماتی همچون ضمانتنامه پس از تعمیر و  مشاورین و مهندسین خبره و ماهر جهت بررسی ایراد تلویزیون شما و عیب یابی و تعمیر آن ،برخوردار می باشد ،در این مقاله ما قصد داریم به چند مورد از  مشکلات متداول تلویزیون اشاره نماییم.

مشکلات متداول در تلویزیون های ال جی

اکثر  مشکلات تلویزیون های ال جی از خرابی های فنی داخلی این دستگاه می باشد .البته مشکلات خارجی همچون  شکسته شدن پنل، آب خوردگی و غیره را هم دارا هستند.

اولین مشکلی که قصد داریم به آن بپردازیم دیر روشن شدن تلویزیون است .این مشکل بیشتردر ال سی دی ها وال ای دی ها مشاهده می شود و علت آن ایراد در بخش پاور برد دستگاه است  .اگر این مشکل در تلویزیون حل نشود ممکن است ،باعث آسیب مین‌برد شود و  امکان این وجود دارد که تلویزیون دیگر روشن نشود.

دومین مشکلی که به آن می پردازیم روشن و خاموش شدن ناگهانی تلویزیون های ال جی می باشد، این مشکل یکی از رایج ترین مشکلات در تلویزیون‌ها است .این نشانه ممکن است ازنوسانات برق باشد، که بهتر است برای جلوگیری از آن از محافظ های برق استفاده شودو همینطور امکان این وجود دارد که این مشکل از کابل های رابط بی کیفیت و غیر استاندارد باشد ،که باعث اتصالی و خرابی دستگاه میشود. همینطور ممکن است  دلیل آن سوخته شدن آی سی برد پاور باشد و در این صورت باید این قطعه تعویض گردد. علاوه بر اینها این مشکل ممکن است از خرابی قطعه مین برد و مدار استندبای باشد و بهتر است برای عیب یابی وتعمیر آن با تعمیرکاران باسابقه  مهندسین تخصصی در تعمیرگاه فدک در تهرانپارس تماس حاصل  نمایید.

سومین مشکل  که به آن می پردازیم پرش تصویر در تلویزیون  است. پرش و لرزش تصویر در تلویزیون ممکن است در قسمت های بالایی و پایینی صفحه نمایش اتفاق بیوفتد. یکی از دلایل آن ضعیف شدن پنل تلویزیون و یا ایجاد اختلال در عملکرد آن می باشد .پنل تلویزیون یکی از اصلی ترین قطعه و همچنین گران ترین قطعه ی موجود در تلویزیون می باشد .دلیل دیگری که باعث پرش ولرزش در تصویر تلویزیون میشود ، خرابی لامپ های تصویر تلویزیون است .دلیل بعدی مشکل در پاور و منبع تغذیه تلویزیون های ال جی می‌باشد .پاورها وظیفه تامین انرژی الکتریکی تلویزیون های ال جی را بر عهده دارند ،دلیل بعدی  اختلال در مین برد تلویزیون می باشد ،این مشکلات  که گفته شد حتماً باید توسط متخصصین مورد بررسی قرار گیرند و سپس دست به تعمیر آن زده شود برای بررسی مشکلات تلویزیون خود در هر برندی مانند، سونی، سامسونگ ،ال جی ،پاناسونیک ،ایکس ویژن و غیره شما می توانید با تعمیرگاه تخصصی فدک در تهرانپارس مرتبط باشید و تلویزیون های ال جیی ال جی خود را در محل تعمیر نمایید.

چهارمین مشکلی که بررسی میکنیم آب خوردگی تلویزیون است ،اگر تلویزیون شما در جای مرطوب و یا محلی که دارای بخار آب زیادی باشد،مانند آشپزخانه یا حمام یا نزدیک این  مکان ها باشد ، دچار آب خوردگی میشود و دلیل دیگر آب خوردگی ،تمیز کردن تلویزیون با محلول های پاک کننده به طور مستقیم و با فاصله کم میباشد  این مشکل درال سی دی ها و ال ای دی ها رایج تر میباشد.اگر تلویزیون شما دچار آب خوردگی شد ،بلافاصله برق را از آن قطع کرده و تا می‌توانید آب را از روی صفحه پاک نمایید ،سپس تلویزیون را  در معرض جریان هوا قرار دهید تا بخار شدن آب سریعتر در آن صورت گیرد ،و همینطور تلویزیون را حداقل ۴۸ ساعت ساعت به برق نزنید .

پنجمین مشکلی که به آن می پردازیم خاموش شدن ناگهانی تلویزیون می باشد ،که از عواملی همچون خرابی مین برد ( خرابی مین برد ،معمولاً این نشان را دارد که تلویزیون هنگام کار کردن خاموش میشود و وقتی دوباره آن را روشن میکنیم ، دیگرروشن نمیشود وبه جای آن چراغ پاور تلویزیون چشمک میزند) فرسودگی قطعات مین برد ( هنگامی که استفاده بیش از حد از تلویزیون این مشکل به وجوود میاید  زیرا استفاده زیاد از حد از تلویزیون باعث داغ شدن قطعات داخلی آن میشود) استفاده از کابلهای نامرغوب (استفاده از کابل های غیر استاندارد ،باعث اتصالی دستگاه و خرابی قطعات داخلی آن می شود .حتما از کابل های مخصوص تلویزیون برای برند خودش ( سونی، سامسونگ، ال جی، پاناسونیک، ایکس ویژن و غیره ،که در جعبه آن  موجود می باشد،استفاده کنید) فلش مموری ویروسی ( قبل از وصل کردن فلش ها به تلویزیون های ال جی ی هوشمند آنهارا ویروس کشی کنید زیرا باعث می‌شود که برنامه‌های اصلی تلویزیون از کار بیفتد)خرابی آی سی برد پاور (اگر مشکل خاموش شدن تلویزیون از خرابی آی سی برد پاور با شد باید این قطعه تعویض شود)نوسانات برق ( برای جلوگیری از نوسانات ایجاد شده دردستگاه  بهتر است که از محافظ های برق استفاده نمایید)

اگر هر یک از این مشکلات برای تلویزیون شما پیش  آمد، بهترین و آسان ترین راه خدمات گرفتن از تعمیرکاران حرفه ای و مهندسین کاربلد در تعمیرگاه تخصصی فدک در تهرانپارس می باشد.

تعمیرگاه تخصصی و مجاز فدک در تهرانپارس

تعمیرگاه فدک در تهرانپارس قابلیت تعمیر دستگاه شما در هر برندی( سونی ،سامسونگ ،ال جی، پاناسونیک ،ایکس ویژن و غیره )را دارا است .همچنین دارای تجربه و تخصص کافی و لازم در زمینه ی تعمیر تلویزیون های ال جی هوشمند ،مانند ال سی دی ها و ال ای دی ها و تلویزیون های ال جی  قدیمی می باشد. تعمیرگاه فدک در تهرانپارس با دارا بودن مهندسین و تکنسین های ماهر، تلویزیون شما را در محل زندگی شما و یا در کارگاه های مجهز فدک در تهرانپارس  در کوتاه ترین زمان و با بهترین بهره وری تعمیر می نماید .همچنین مشاوران فدک  در تهرانپارس آماده خدمات دهی به مراجعین خود  جهت عیب یابی و کمک به حل آن  هستند. بهتر است با خیال راحت و اعتماد کامل تعمیر تلویزیون خود را به تعمیرگاه تخصصی و مجاز فدک در تهرانپارس بسپارید..

 

.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *