تعمیر تلویزیون ال ­ای­ دی ال جی

تعمير تلويزيون ال­ سی­ دی ال­ جی در منزل |۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵
نوامبر 4, 2020
تعمیرگاه تخصصی تلویزیون ال جی |۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵-۶۶۲۲۱۴۰۷-۳۳۶۴۱۸۴۲
نوامبر 4, 2020

تعمیر تلویزیون ال ­ای­ دی ال جی

تعمیر تلویزیون ال ­ای­ دی:

در دنیای امروز استفاده از تلویزیون یک امر اجتناب­ ناپذیر می­باشد. مانند سایر دستگاه­ ها به دلایل مختلف در این وسیله­ی الکترونیکی نیز می­تواند اختلال ایجاد شود.

تلویزیون­های ال ­ای ­دی که نسخه پیشرفته­تر ال ­سی­ دی­ ها می­باشند، به جای استفاده از فلورسنت از لامپ­ های ال ای ذی برای روشن کردن کریستال­های مایع استفاده می­شود. در حقیقت لامپ light-emitting diode که آن را به صورت مخف شده LED می­نویسیم، لامپ­های ال­سی­دی می­باشند، که ال­ای­ دی در آن­ها به عنوان نور پس زمینه است.

تلویزیون ال­ ای­ دی علیرغم برطرف نمودن مشکلات پیشین، ایراداتی مخصوص به خود دارد. به عنوان مثال یکی از رایج­ترین این مشکلات خرابی در اولین لایه­ی پنل (liquid) این دستگاه­ها می ­باشد.

تعمیر تلویزیون ال ­ای­ دی در محل:

تلویزیون ال ­ای­ دی هم مانند سایر تلویزیون­ها ممکن است دچار مشکلات متفاوتی گردد. همچنین ممکن است به دلیل جابه­جایی دستگاه و حمل آن تا تعمیرگاه تلویزیون دچار آسیب­ های بیشتری گردد. از این روست که تعمیرگاه­های تلویزیون امکان تعمیر در محل را برای متقاضیان فراهم می­آورند.

به این ترتیب تکنسین مربوطه می­تواند با حضور در خانه یا محل کارتان به تعمیر تلویزیون ال ­ای­ دی شما بپردازد.

آیا متقاضی موظف به تهیه­ ی قطعات لازم می­باشد؟

تعمیرکار تلویزیون  ال ­ای­ دی با تمام تجهیزات و قطعات مربوطه به محل مورد نظر شما می­آید. به این ترتیب شما بدون خرید قطعات یا تجهیزات مورد نیاز می­توانید تلویزیون ای­ای­دی خود را تعمیر نمایید.

در این مورد باید توجه فرمایید که از تعمیرکاران مجرب و تعمیرگاه­های معتبر استفاده نمایید تا بتوانید به بهترین نتیجه­ ی ممکن دست یابید.

مشکلات رایج در تلویزیون­های ال ­ای­ دی:

تلویزیون­های ال ­ای­ دی نیز مانند سایر مدل­های این دستگاه مشکلات رایجی دارند که در ادامه به آن­ها می­پردازیم.

تلویزیون به طور ناگهانی خاموش می‌شود:

بسته به نوع و سری تلویزیون ممکن است دلیل این مشکل متفاوت باشد. اما معمولا قطع شدن ناگهانی تصویر و خاموش شدن تلویزیون می­تواند به علت اختلال در برد پاور یا مین برد باشد. در نتیجه باید عیب­یابی کامل صورت گرفته و تعمیر گردد.

 

در حالت HDMI تصویری مشاهده نمی‌شود:

برای برطرف کردن این مشکل به عنوان اولین اقدام می­توانید تلویزیون را ریست نرم­افزاری نمایید. به این ترتیب می­توانید از سالم بودن آن مطمئن شوید. ممکن است مشکل در کابل HDMI باشد و باید از کابل باکیفیت­تری استفاده کنید.

در انتها می­توانید برای رفع این مشکل از تعمیرکار و متخصص این حیطه استفاده نمایید.

ترکیب رنگ ها در تصاویر:

ممکن است هنگام کار با تلویزیون ال ­ای­ دی به مشکل اختلال در ترکیب رنگ­ ها بربخورید. این اختلال به این صورت است که هاله­ های رنگی متفاوتی را در کنار هم مشاهده می­نمایید. به عنوان مثال در کنار حروف رنگ­های اضافی قابل مشاهده است.

این مشکل به علت ترکیب شدن رنگ­ ها در تصاویر با پنل و Liquid (به عنوان لایه­ ی ابتدایی آن) رخ می­دهد. در این حالت امکان تعمیر آن وجود ندارد و باید پنل تلویزیون ال­ای­دی تعویض گردد. برای این کار باید حتما از تکنسین­ های مجرب استفاده کنید.

خدمات شرکت تعمیرات تلویزیون فدک:

شرکت تعمیرات تلویزیون فدک به عنوان یکی از تخصصی­ ترین مراکز تعمیرات تلویزیون با بهره­گیری از تکنسین­ ها و تعمیرکاران با تجربه اقدام به تعمیر انواع مختلفی از تلویزیون­ ها می­کند.

هر تلویزیون معیوبی در هنگام جا به­ جایی تا تعمیرگاه مربوطه ممکن است دچار آسیب­ های دیگری گردد. شکستگی­ ها و ترک­ های کوچک می­تواند مثالی از این آسیب­های احتمالی باشد که باید از این اتفاق جلوگیری نمود.

تعمیرگاه­های معتبر و متخصص تلویزیون به منظور کاهش این آسیب­ ها امکان تعمیر در محل را برای مشتریان خود فراهم می­آورند تا نتیجه­­ی مطلوب ­تری حاصل گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *