تعمیر تلویزیون ال جی تهران |۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵-۶۶۲۲۱۴۰۷-۳۳۶۴۱۸۴۲

تعمیرگاه تخصصی تلویزیون ال جی |۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵-۶۶۲۲۱۴۰۷-۳۳۶۴۱۸۴۲
نوامبر 4, 2020
تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی در منزل
نوامبر 4, 2020

تعمیر تلویزیون ال جی تهران |۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵-۶۶۲۲۱۴۰۷-۳۳۶۴۱۸۴۲

تعمیر تلویزیون ال جی تهران

 

تعمیر تلویزیون ال جی تهران

 

 

تعمیر تلویزیون ال جی تهران

 

تعمیر تلویزیون ال جی تهران

 

تعمیر تلویزیون ال جی 

تلویزیون­ ها هم مانند سایر وسایل الکترونیکی ممکن است دچار ایراد و اختلال گردند. با توجه به استفاده ­ی روزمره و همیشگی از این دستگاه می­توان آن را جز وسایل الکترونیکی مهم و ضروری در خانه به شمار آورد.

یکی از مسائل مهمی که در تعمیر تلویزیون باید به آن اشاره نمود نحوه­ی تعمیر و محل انجام آن می­باشد.

تلویزیون­ ها بنا بر مشکلاتی که برای آن­ها به وجود می­آید، شیوه­های متفاوتی برای تعمیر دارند. در بعضی آسیب­های جدی نیاز است تا قطعه یا قطعات مورد نظر تعویض شوند. اما در بعضی موارد با تغییرات نرم­افزاری و روش­های ساده ­تر نیز قابل تعمیر می­باشند.

تعمیر تلویزیون  ال جی در محل:

یکی از قطعاتی که در اغلب لوازم های الکتریکی و الکترونیکی به کار برده می شود مقاومت است که در تلویزیون ها نیز از این قطعه به جهات مختلفی استفاده می شود. این قطعه معمولا در مسیر جریان های برق قرار گرفته می شود که میزان اندازه آن با اهم تعیین می شود.

مشکلات بسیاری ممکن است در قطعه مقاومت دستگاه بروز یابد که در نهایت سبب بالا رفتن یا پایین آمدن مقدار اهم آن از میزان استاندارد آن می شود. در برخی مواقع این قطعه دچار قطعی می شوند و به خوبی در داخل مدار عمل نمی کنند که در نهایت سبب سوختن و از بین رفتن این مقاومت خواهد شد.

لذا باید توجه داشته باشید که سوختن و از بین رفتن مقاومت های موجود در داخل تلویزیون ها به هیچ وجه قابل تعمیر نیستند و تنها باید از یک مقاومت جدید در دستگاه استفاده شود تا مشکل رفع شود.
نکته دیگری که در رابطه با تعویض مقاومت دستگاه باید توجه داشته باشید این است که برای دست یابی به نتایج مثبت از تعویض مقاومت حتما باید مقدار اهم مقاومت قبلی با مقومت جدید یکسان و هماهنگ باشند تا قطعه بتواند به صورت صحیح کار کند.

یکی از بهترین اقداماتی که در تعمیر تلویزیون­ها صورت می­گیرد، تعمیر آن­ها در محل می­باشد. وقتی برای دستگاه شما مشکلی پیش می­آید و برای تعمیر، آن را تا مرکز مورد نظر حمل می­نمایید ممکن است مشکلات دیگری را نیز به دنیال داشته باشد. به عنوان مثال ممکن است ترک­ها و شکستگی­ هایی در مسیر و در حین جابه­جایی برای آن به وجود آید.

تعمیر بک لایت ال جی در تهران در محل

یکی از قسمت های بسیار مهم تلویزیون های ال جی که در نمایش دادن تصاویر برای کاربران نقش برجسته و اساسی را ایفا می کند، بک لایت دستگاه می باشد. بک لایت در واقع شامل چندین قطعه مختلف می باشد که نور پس زمینه لازم جهت نمایان شدن تصویر را برای کاربر ایجاد می کند.

بک لایت ها بسیار حساس بوده و در صورت خرابی  یا بروز هرگونه نقصی در آن ها می تواند مشکلات متعددی از جمله کم نور شدن تصویر، سیاه  شدن بخشی از صفحه نمایش و یا عدم نمایش کلی تصویر را به وجود آورد.
لذا تشخیص دادن معیوب بودن بک لایت تلویزیون ال جی بسیار راحت بوده و هر فردی می تواند با انجام دادن تست زیر از سالم بودن بک لایت تلویزیون خود اطمینان پیدا کند. برای تست سلامت بک لایت تنها کافی است که دستگاه را روشن کرده و تا برنامه ای اجرا شود.

صدا را کمی بیشتر کنید و در صورتی که صدای برنامه مورد نظر پخش می شود اما تصویر آن به خوبی در صفحه نمایش دیده نمی شود به احتمال بالا بک لایت دچار مشکل است و باید برای تعمیرات تلویزیون درست به کار شد.
همان طور که اشاره شد بک لایت ها شامل قطعات و اجزای متعددی هستند که طبیعتا برای پی بردن به علت خرابی آن باید حتما تمامی قطعات و اجزای داخلی آن مورد بررسی و تست قرار گیرند.

صورت بروز هرگونه ایراد در بک لایت، تعمیر کاران معمولا به بررسی مواردی همچون مدار داخلی، لامپ های فلورسنت می پردازند. در صورتی که تعدادی از لامپ های ال سی دی یا ال ای دی آسیب دیده باشند و معیوب شوند، تعمیر کار آن ها را تعمیر یا تعویض می کند اما در صورتی که میزان آسیب به لامپ ها زیاد باشد باید کلیه لامپ ها تعویض شوند.

برای تعمیر تلویزیون  ال جی در محل کاملا قطعات اصلی بکار میرود وضمانت ان هم ب عهده شرکت میباشد

هنگامی که شما برای تعمیر تلویزیون خود از گزینه ­ی تعمیر در محل استفاده می­نمایید، نیازی به تهیه­ی قطعات و تجهیزات ندارید. تعمیرکار و تکنسین مربوطه با تجهیزات کامل و قطعات مورد نیاز در منزل شما حضور می­یابد و وظیفه­ی فراهم نمودن قطعات مورد نظر برعهده­ ی شما نمی­باشد.

پاور در تلویزیون ها به نوعی یک منبع تغذیه برای دستگاه به شمار میرود که نقش به سزایی در کارکرد صحیح آن دارد. پاور های موجود در داخل مدل های مختلف تلویزیون دارای اجزای داخلی متعددی هستند که هر کدام از آن ها در صورت خرابی می توانند عملکرد کلی این قطعه را مورد تاثیر خود قرار دهند و در آن اخلال ایجاد نمایند.

در پاور چندین خازن وجود دارد که تمامی آن ها دارای عمر مفیدی هستند که پس از گذشت مدت زمانی از کارکرد آن ها کم کم دچار خرابی و فرسایش می شوند.

همچنین در داخل پاور دستگاه ترانزیستوری وجود دارد که احتمال معیوب شدن آن نیز بالا می باشد و در صورت خرابی نیز تعمیر شونده نیست و تنها راه آن تعویض با یک قطعه جدید می باشد.

همچنین برد پاور نیز قطعه بسیار مهمی در کارکرد پاور محسوب می شود و در صورت معیوب شدن آن باید توسط یک تکنسین مجرب و حرفه ای تعویض شود. لذا بخش های داخلی پاور در صورت بروز نقص در آن ها تعمیر شونده نیستند و تنها باید توسط یک فرد حرفه ای تعویض شوند.

نکته قابل توجه و مهم در این زمینه، استفاده از قطعات و اجزای اورجینال در تعویض قطعات می باشد. همان طور که اشاره شد، پاور قطعه بسیار حساس و مهمی محسوب می شود و به همین علت باید از قطعات اورجینال و اصل به جهت تعویض استفاده شود تا کارایی و عملکرد دستگاه همانند روز اول خود شود.

تعمیر تلویزیون در محل ال جی

تعمیر تلویزیون در محل، مزایا و فواید بسیار زیادی دارد که می­توانید برای انتخاب این راه آن­ها را درنظر داشته باشید.

  • کاهش هزینه‌ها
  • صرفه­جویی در زمان
  • پشتیبانی خدمات
  • عدم نیاز به حمل تلویزیون
  • استفاده از یک تکنسین مجرب
  • عدم ایجاد آسیب­های احتمالی به سبب جابه­جایی

در ادامه به بعضی از مشکلات رایج تلویزیون­ها اشاره می­نماییم:

مشکل دیر روشن شدن تلویزیون ال جی

 

 

تعمیر تلویزیون ال جی تهران

 

 

این اختلال در شرایطی به وجود می­آید که برای قسمت برد پاور مشکل به وجود آمده باشد.

در ایجاد این مشکل، در روزهای آغازین تلویزیون چند دقیقه روشن می­ماند. پس از حالت استندبای فعال می­باشد. اما پس از مدتی دستگاه دچار وضعیت بدتری می­شود و ممکن است به طور کلی خاموش شود. در این حالت به احتمال زیاد به مین برد دستگاه آسیب رسیده است.

تعمیر تلویزیون ال جی تهران

آبخوردگی تلویزیون:

این مشکل می­تواند به علت نفوذ قطرات کوچک آب یا شیشه­ شورها اتفاق بیفتد. این مواد رسانا می­باشند و اگر به فلت­های انتقال تصویر برسند سبب سولفاته شدن مدار می­شوند. ادامه­ی این روند موجب جرقه­ زدن می­شود و ممکن است مدارهای حساس بسوزند.

اگر خطوط رنگی یا سیاه و سفید بر روی تصویر تلویزیون شما ظاهر شوند می­تواند نشانه­ای از آبخوردگی دستگاه باشد. همچنین اگر در دو سمت تصویر تفاوت نور وجود داشته باشد نیز نشانه­ی دیگری از این مشکل است.

تعمیرات نداشتن نور داشتن صدا در تلویزیون ال جی

برای نمایش دادن تصویر برای صفحه نمایش اجزای مختلفی با یکدیگر در همکاری هستند که یکی از آن ها و البته مهم ترین آن ها، بک لایت یا همان نور پس زمینه تلویزیون می باشد که در واقع در صورت معیوب بودن آن، تصویر در صفحه نمایش به صورت های مختلفی از جمله کم نور شدن تصویر، عدم نمایش قسمتی از صفحه یا تاریک شدن کل صفحه نمایش است.

یکی از نشانه های خرابی بک لایت تلویزیون ها این است که در حین روشن بودن تلویزیون و پخش برنامه یا فیلم مورد نظر، هیچ گونه تصویری از صفحه نمایش ایجاد نمی شود و صفحه در حالت تاریک قرار دارد. لذا می توانید جهت پی بردن به این موضوع تنها تلویزیون خود را روشن کرده و صدای آن را بلند کنید، متوجه خواهید شد که صدای برنامه پخش می شود اما تصویری از آن در صفحه نمایش وجود ندارد.

برای تعمیر این قسمت از تلویزیون باید اجزای مختلف بک لایت مورد بررسی و تست قرار گیرند که از جمله مهم ترین آن ها می توان به مدار، لامپ های فلورسنت اشاره کرد.
تعمیرکاران معمولا در ابتدا تمامی لامپ های ال ای دی و یا ال سی دی بک لایت را تست می کنند تا سالم بودن تمامی آن ها اطمینان حاصل شود و در صورت معیوب بودن آن را تعویض می نمایند. همچنین سیم کشی و مدار داخلی بک لایت رو مورد بررسی و تست قرار می دهند و در صورتی که مشکل از آن باشد سعی می کنند آن را تعویض کنند.

م نور شدن تصویر و صفحه نمایش تلویزیون ها قطعا مشکل بسیار بدی برای آن می باشد زیرا تماشای برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه در چنین حالتی می تواند لذت آن را برای کاربر تا حد زیادی کاهش دهد و این موضوع برای شخص خوشایند نباشد.

مشکل کم نور شدن صفحه نمایش دستگاه به طور معمول به دلیل استفاده های بیش از حد و طولانی مدت از دستگاه می باشد. این عامل می تواند در طولانی مدت کیفیت و روشنایی صفحه نمایش را کاهش دهد. لذا برای رفع آن باید حتما دستگاه را برای سرویس کردن به نمایندگی های تعمیرات ال جی سرویس بسپارید.

همچنین گاهی مواقع ممکن است تعداد کمی از لامپ های بک لایت دستگاه معیوب شود و همین موضوع موجب کاهش نور پس زمینه دستگاه شود و دیدن تصویر برای کاربر را کمی دشوار تر کند.
نکته قابل توجهی که باید به خاطر داشته باشید این است که در داخل تلویزیون ها از ماده فسفر به منظور ایجاد پویایی و کیفیت بهتر تصویر استفاده می شود. این ماده به مرور زمان در طی سال ها استفاده از بین می رود و همین امر موجب کاهش کیفیت صفحه نمایش تلویزیون ها می شود.

مشکل پخش دوتایی تصاویر:

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای تلویزیون به وجود آید، پرش تصویر آن در حین نمایش و روشن بودن آن می باشد که قطعا سبب از بین رفتن لذت تماشای فیلم یا برنامه مورد نظر می شود. بروز چنین اختلالی در تلویزیون ها باعث می شود که تصویر دیگر آن وضوح و کیفیت اولیه خود در نمایش را نداشته باشد.

مشکل پرش تصویر در تلویزیون ال جی دارای دلایل و علل متعددی است و می تواند به دلیل معیوب بودن چند قطعه باشد اما مهم ترین و شایع ترین دلیل بروز چنین حالتی برای دستگاه، وجود ایرادات و اختلال در پنل دستگاه می باشد.

به همین جهت بهتر است که قبل از انجام هر گونه اقدامی، یک تعمیر کار حرفه ای و با دانش تمامی قطعات و اجزای مربوط به بروز یافتن چنین مشکلی را به طور کامل و دقیق بررسی کند تا از سالم بودن آن ها اطمینان کسب شود و پس از یافتن مشکل اصلی در دستگاه، آن قطعه را تعمیر یا به طور کلی تعویض کند.

این مشکل معمولا در شرایطی پیش می­آید که پایه­های فلت از پنل جدا شده باشند. این اختلال غالبا به وسیله­ی دستگاه لیزر برطرف می­گردد.

تعمیر آبخوردگی تلویزیون ال ای دی ال جی

تماس یافتن دستگاه تلویزیون با آب ممکن است در برخی از مواقع و در شرایطی خاص رخ دهد که قطعا این تماس می تواند آثار مخربی را برای قطعات و اجزای مختلف تلویزیون ال جی داشته باشد. در واقع برخورد آب با لوازم های الکتریکی و الکترونیکی بسیار خطرناک می باشد و فارغ از هر مدل یا برند آن دستگاه می تواند سبب سوختگی و از بین رفتن قطعات مختلف در آن شود.

اما برخورد آب با تلویزیون می تواند مشکلات و اختلال های غیر قابل جبرانی را در تلویزیون ها به وجود آورد. در حالت کلی در صورتی که میزان برخورد آب به تلویزیون بالا باشد معمولا تعمیرکار ها نمی توانند کمک چندانی در رفع مشکل آن بکنند.

البته در برخی مواقع که پس از برخورد آب به دستگاه، کاربر بلافاصله تلویزیون را خاموش کند و نزد نمایندگی های تعمیرات ال جی سرویس بیاورد، می تواند سبب بالا رفتن احتمال تعمیر تلویزیون بسیار است.
اما در صورتی که آب با تلویزیون تماس پیدا کند و به داخل ساختار و پنل آن نفوذ کند می تواند سبب معیوب شدن پنل آن شود که قطعا نمی توان آن را تعمیر کرد. لذا در اغلب موارد پس از برخورد آب با دستگاه، باید یک پنل جدید بر دستگاه تعبیه شود که طبیعتا هزینه بسیار بالایی را داشته و در اکثر موارد کاربران خرید یک تلویزیون جدید را به صرفه تر می دانند.

لذا در صورت آب خوردگی تلویزیون ال جی خود اولین اقدامی که باید انجام دهید خاموش کردن آن و سپس مراجعه به نمایندگی تعمیرات ال جی سرویس در مارلیک می باشد.

فلت ها نیز از اجزا بسیار مهم دستگاه های تلویزیون به شمار می روند که نقش به سزایی در نمایش دادن تصویر توسط صفحه نمایش دارند و قطعا بروز هرگونه خرابی یا نقص در آن می تواند کارکرد کلی دستگاه را مورد تاثیر خود قرار دهد.

یکی از عمده ترین و شایع ترین مشکلات مربوط به فلت های تلویزیون، آب خوردگی به آن ها می باشد. در واقع یکی با ورود پیدا کردن آب به داخل ساختار تلویزیون، در بین پین های فلت انتقال دهنده اطلاعات تصویر جمع شده و سبب اتصال آن ها به یکدیگر و معیوب شدن آن ها می شوند که در نهایت موجب سیاه شدن تصویر تلویزیون می شود.

لذا در صورت بروز چنین مشکلی در تلویزیون در حالتی که میزان خرابی در آن به همین مقدار باقی بماند، می توان با استفاده از فلت های جدید و نو، فلت های معیوب را تعویض کرد؛ اما توجه داشته باشید که در صورت بزرگ بودن میزان خرابی ناشی از آبخوردگی و همچنین معیوب شدن پردازنده آی سی، تعمیر کردن دستگاه تقریبا غیر ممکن است و باید تمامی فلت های پنل داخلی تلویزیون ال جی تعویض شود.

 

تعمیر تلویزیون ال جی در منزل یا در محل کار

امکان ارائه خدمات تعمیر تلویزیون ال جی در منزل یا محل کار یکی از مهم ترین مواردی است که در فدک الکترنیک می توان شاهد آن بود. این موضوع به خودی خود نقش بسیار مهمی در کاهش احتمال آسیب دیدن تلویزیون و یا هر احتمال دیگری خواهد داشت. تعمیر تلویزیون در نمایندگی رسمی آی پی امداد و ارائه خدمات تعمیر توسط تکنسین های این مجموعه به مشتریان در منزل یا محل کار تفاوتی ندارد. در هر صورت تنها کیفیت به عنوان عامل اصلی در نظر گرفته می شود.

تکنسین های مجرب فدک الکتونیک  با استفاده از تمام تجربیات و دانش خود خدمات کاملا رضایت بخشی را به مشتریان ارائه می دهند. این سرویس در صورت استفاده صحیح و با رعایت تمامی استانداردهای تعریف شده می تواند طول عمر دستگاه و حتی عدم خرابی آن را تضمین کند.

مهم ترین مزیت های تعمیرات تلویزیون ال جی در محل توسط تعمیرکاران آی پی امداد شامل موارد زیر می باشد:

  • عدم نیاز به صرف هزینه های غیر ضروری برای انتقال یا جابجایی تلویزیون به تعمیرگاه
  • عدم وجود احتمال خرابی یا آسیب دیدگی تلویزیون به واسطه جابجایی یا حمل و نقل آن
  • امکان نظارت بر نحوه عملکرد تعمیرکاران آی پی امداد حین انجام مراحل عیب یابی و تعمیرات

خدمات شرکت تعمیرات تلویزیون فدک:

تعمیر تلویزیون در محل یکی از مهم­ترین خدماتی است که شرکت تعمیرات تلویزیون فدک ارائه می­دهد. در این حالت وقتی دستگاه دچار مشکل می­شود نیاز به جابه­جایی آن نمی­باشد. در نتیجه از وارد شدن آسیب­های بیشتر به تلویزیون جلوگیری می­شود و تکنسین مربوطه با قطعات و تجهیزات کامل می­تواند مشکل دستگاه شما را در محل رفع نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *