تعمیرکار تلویزیون ال جی در شمال تهران |۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵-۶۶۲۲۱۴۰۷-۳۳۶۴۱۸۴۲

تعمیر تلویزیون در شهرک غرب
سپتامبر 26, 2020
تعمیر تلویزیون در نیاوران
سپتامبر 26, 2020

تعمیرکار تلویزیون ال جی در شمال تهران |۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵-۶۶۲۲۱۴۰۷-۳۳۶۴۱۸۴۲

شمال تهران عمدتا شامل محلاتی از جمله دروس، نیاوران، قلهک، جماران، ازگل، لویزان، مینی سیتی،  سوهانک، تجریش،اقدسیه، زعفرانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن،الهیه،ولنجک، اوین، ظفر، درکه، فرحزاد، پونک، سعادت آباد ، شهرک غرب،ونک و جنت آباد می باشد.

شرکت فدک افتخار خدمت به ساکنان شمال تهران جهت انجام انجام تعمیرات تلویزیون و ال ای دی می باشد. برای گزارش خرابی و یا مشاوره می توانید با شماره 09191530595 تماس حاصل نمایید.

تعمیرکار تلویزیون ال جی در شمال تهران

 

تعمیرکار تلویزیون ال جی در شمال تهران

 

 

تعمیرکار تلویزیون ال جی در شمال تهران

تعمیرکار تلویزیون ال جی در شمال تهران

تعمیرات تلویزیون ال جی بصورت کاملا تخصصی توسط نمایندگی فدک الکترونیک شرکت ال جی یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم صوتی و تصویری با کیفیت در دنیا می باشد و روز به روز کیفیت محصولات این کمپانی بالاتر رفته است. محصولات این برند در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد و تلویزیون ال ای دی ال جی نیز جزء یکی از پرفروش ترین محصولات این برند در ایران می باشد. با وجود کیفیت بالای این محصول، باز هم ممکن است که این دستگاه بنا به علل مختلفی خراب شود. ما در این مطلب قصد داریم تا در رابطه با ایرادات رایج در تلویزیون ال جی با شما صحبت کنیم و نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی فدک الکتونیک را به شما عزیزان معرفی کنیم.

سرویسکار تلویزیون ال جی در شمال تهران

تعمیرکاران سیار فدک سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ال جی، از جمله تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی در تهران مشغول به فعالیت می باشد. در این مرکز، تعمیر تلویزیون ال جی بصورت شبانه روزی توسط تکنسین های با تجربه و حرفه ای انجام می شود. به عبارتی در هر ساعت از شبانه روز و در هفت روز هفته، حتی در ایام تعطیل رسمی، این مرکز آماده ی ارائه ی مشاوره تخصصی و انجام کلیه خدمات تعمیرات در محل یا در کارگاه تعمیرات می باشد. معمولا برای راحتی مشتریان تعمیرات در منزل یا محل کار مشتری انجام می شود، اما اگر بنا به تشخیص تکنسین، لازم باشد تا تعمیرات در کارگاه انجام شود،  در صورت خدمات حمل و نقل توسط این مرکز  قبض صادر میشود و بعدازخدمات پس از فروش نیز  ضمانت نامه کتبی دریافت می گردد بنابراین جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. همچنین پس از انجام تعمیرات، دستگاه شما شامل گارانتی شرکتی معتبر به مدت شش ماه می باشد. ضمنا ما دارای شعب یا نمایندگی تعمیر لوازم خانگی LG در سراسر تهران می باشیم.

نمایندگی تعمیر ال ای دی ال جی دز شمال تهران

تلویزیون های ال ای دی ال جی، طی چندین سال پیشرفت های زیادی داشتند و با بهبود تکنولوژی، بسیاری از ضعف ها و معایب آن ها بر طرف شد. اما با این حال یک سری مشکلات در تلویزیون های led بسیار رایج می باشند. به عنوان مثال خرابی بک لایت، شکستگی پنل، عدم وجود صدا، به هم ریختگی تصاویر و… . در ادامه ما قصد داریم تا به بررسی پر تکرار ترین ایرادات در تلویزیون ال ای دی ال جی بپردازیم. آگاهی و اطلاع از ایرادات رایج دستگاه، به شما کمک می کند تا در صورت خرابی دستگاهتان، به سرعت بتوانید منشا ایراد را متوجه شوید و قطعه ی آسیب دیده را شناسایی کنید و جهت تعمیرات، خودتان دستگاهتان را تعمیر کنید و یا آن را به دست یک تکنسین متخصص از مراکز معتبر و حرفه ای تعمیرات لوازم خانگی یا نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی بسپارید.

تعمیرکار تلویزیون ال جی در شمال تهران |

تعمیر بک لایت ال ای دی ال جی در محل

از مشکلات رایج تلویزیون های ال ای دی همین مشکل نداشتن تصویر با وجود داشتن صدا می باشد.صصمعمولا این مشکل بخاطر خرابی مین برد، خرابی بک لایت، خرابی برد پاور، خرابی برد تیکان و… اتفاق می افتد. به عنوان مثال اگر برد پاور خراب باشد، برق به بک لایت نمی رسد و در نتیجه هیچ تصویری نمایش داده نمی شود و یا اگر خروجی بک لایت خراب باشد، تصویر قطع می شود. یا مثلا اگر مین برد خراب باشد، در واقع انگار مغز دستگاه از کار افتاده و می تواند هر مشکلی برای دستگاه شما پیش بیاید، که یکی از این موارد، عدم وجود تصویر می باشد. همچنین اگر بک لایت سالم باشد ولی تصویر کاملا مشکی دیده نشود ( مثلا به رنگ خاکستری دیده شود )، احتمالا برد تیکان آسیب دیده است و لازم است تا برد تیکان تعویض شود.

تعمیرات دیر روشن شدن تلویزیون ال جی شمال تهران

اگر پس از فشار دادن دکمه ی پاور روی کنترل، تلویزیون شما دیر روشن می شود، احتمالا برد تغذیه دستگاه شما دچار مشکل شده است. این مشکل جزء مشکلاتی است که معمولا بعد از انجام تعمیرات، ایراد مد نظر کاملا رفع می شود. و جز مواردیست که کاملا ارزش تعمیر کردن را دارد و این مورد معمولا در تلویزیون های قدیمی که چند سال از عمرشان می گذرد اتفاق می افتد. همچنین توجه داشته باشید که این ایراد باید سریعا بر طرف گردد و لازم است تا برد پاور تعویض شود، زیرا در صورت عدم توجه به این مسئله برد اصلی دستگاه شما می سوزد. پس توصیه می شود در اسرع وقت با یک تکنسین متخصص از مراکز معتبر و حرفه ای تعمیرات لوازم خانگی یا نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی تماس حاصل نمایید.

تعمیرات پنل یا آبخوردگی صفحه نمایش شمال تهران

گاهی ممکن است که پنل دستگاه شما به طور اتفاقی خیس شود و مثلا این اتفاق ممکن است که هنگام اسباب کشی در روز بارانی، ریخته شدن آب روی پنل توسط کودکان و… اتفاق بیوفتد. در این صورت، اگر هنگام خیس شدن تلویزیون، دستگاه شما روشن است، باید سریعا آن را خاموش کنید و به هیچ وجه مجدد دستگاه را روشن نکنید. در این صورت بهتر است تا سریعا با یک تکنسین از نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی مانند تعمیرگاه  پشتیبان فد الکترونیک تماس بگیرید.

تعمیرکار تلویزیون ال جی در شمال تهران |

تعمیرات پرش خودب خود تصویر در ال ای دی های ال جی

پرش ناگهانی تصاویر تلویزیون یا جابه جا شدن تصاویر، یکی دیگر از مشکلات شایع در تلویزیون ها می باشد. معمولا این مشکل بخاطر خرابی یا آسیب دیدگی پنل اتفاق می افتد. در این صورت لازم است تا پنل توسط یک تعمیرکار حرفه ای از مراکز معتبر تعمیراتی بررسی شود و در صورت نیاز تعمیرات لازم و یا تعویض پنل صورت بگیرید.

گاهی ممکن است که دستگاه شما بدون این که شما دکمه ی پاور کنترل را فشار دهید، روشن یا خاموش شود. این مشکل معمولا در صورت خرابی پاور برد یا خرابی مین برد اتفاق می افتد. در این صورت لازم است تا پاور برد و مین برد توسط تکنسین بررسی شوند. این مشکل می تواند در اثر سوختن یا نیم سوز شدن قطعات نیمه هادی اتفاق افتاده باشد که با تعویض آن ها مشکل بر طرف می شود.

تعمیرات صدا در ال ای دی ال جی شمال تهران

قطعات بسیاری برای تولید و پخش صدای در تلویزیون های خانگی با یک دیگر در هماهنگی می باشند که قطعا در صورت معیوب شدن هر یک از آن ها احتمال قطع صدا یا عدم پخش مناسب صدا توسط دستگاه وجود دارد.

پس در حالت کلی عدم پخش صدا توسط دستگاه می تواند علل متعددی داشته باشد که البته مهم ترین و متداول ترین دلیل آن به مین برد دستگاه مربوط می شود که معیوب شدن آن می تواند به طور کامل صدای دستگاه را قطع کند.

اما برای این که دلیل و علت اصلی مشکل عدم پخش صدای دستگاه را به طور دقیق پیدا کنید لازم است تا از افراد خبره و متخصص در این زمینه کمک بخواهید. لذا به همین جهت باید تلویزیون ال جی خود را به یک تعمیرکار حرفه ای بسپارید تا اجزای داخلی و مرتبط با صدا را به طور کامل بررسی نماید.

تعمیرکار تلویزیون ال جی در شمال تهران |

تعمیرکار ال ای دی ال جی شمال تهران

معمولا تعمیر کار ها نیز از شخص کاربر برای باز کردن قطعه مین برد کسب اجازه می کنند تا در صورتی که مشکل در سایر اجزای داخلی نبود، مین برد را باز کرده و مورد تست قرار دهد. البته اولویت اصلی با سایر قطعات داخلی مانند بلندگو ها و پاور می باشد اما در صورتی که مشکلی در آن ها وجود نداشته باشد، باید مین برد چک شود و در صورت خرابی با یک قطعه جدید مین برد تعویض شود.

معمولا مشکلات مربوط به صدای تلویزیون ها کاملا جزئی هستند و نیاز به تعمیرات اساسی نخواهند داشت و تنها با تعویض یا تعمیر چند قطعه کوچک داخلی به طور کامل رفع می شوند.

تعمیرات خاموشی ال ای دی ال جی شمال تهران

پاور از جمله قطعات اصلی در تامین برق مورد نیاز برای تلویزیون ها به شمار می رود که جریان های ورودی به داخل دستگاه را مدیریت می کند. این قطعه دارای اهمیت بالایی در کارکرد سایر اجزا و قطعات دیگر داشته و در صورت معیوب شدن  پاور، سایر قطعات و اجزای دیگر را نیز تحت تاثیر خود قرار می دهد که سبب عدم کارکرد صحیح و اصولی تلویزیون می شود.

پاور دارای قسمت های مختلفی می باشد که شامل چندین قطعه کوچک می باشد و در جهت عملکرد صحیح آن باید تمامی این قطعات سالم و بدون عیب و ایراد کار کنند. به عنوان مثال در پاور ها چند خازن مورد استفاده قرار می گیرد که معمولا پس از استفاده های طولانی مدت از تلویزیون دچار عیب و نقص می شوند و به همین جهت نیاز به تعویض دارند.

تعمیرکار ال سی دی ال جی شمال تهران

از دیگر قطعات داخلی پاور ها می توان به ترانزیستور نیز اشاره کرد که بسیار حساس هستند و عمده دلیلی که می تواند سبب معیوب شدن آن ها شود، نوسانات شدید برق و یا برخورد آب با آن می باشد. همچنین این قطعه در صورت خرابی قابل تعمیر نمی باشد و تنها راه رفع مشکل تعویض آن با یک ترانزیستور جدید و سالم است.

تعمیرکار تلویزیون ال جی در شمال تهران |

برد پاور دیگر قطعه داخلی پاور ها به شمار می روند که تقریبا مهم ترین قطعه آن به شمار می رود. این برد ها نیز نقش مهمی در عملکرد صحیح تلویزیون ها داشته و معیوب شدن آن می تواند خسارت های جبران ناپذیر داشته باشد. این قطعه نیز در صورت نقص در آن نمی توان تعمیر کرد و تنها راه برطرف کردن این مشکل تعویض می باشد.

 

تماس باما

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *