نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی ظفر
ریسکهای برند و ریسکهای مرتبط با واقعیت دیجیتالی متفاوت هستند، دقیقتر و دقیقتر میشوند، زیرا برنامههای کاربردی به سکوهای منتقل شدهاند.
آنها میتوانند آسیب فیزیکی، خسارت مالی، امنیت عمومی، و امنیت عمومی را در بر داشته باشند.
و اختلال عملیاتی. سازمانها باید
مدیریت ریسک را به عنوان یک استاندارد مورد انتظار مشاهده کنید.
توجه داشته باشید، تعهدات قراردادی، تعهدات قراردادی و انتظارات سهامداران را در نظر بگیرید.
با اصول اولیه شروع کنید: مسائلی مانند هویتو تایید هویت در دنیای مجازی متفاوت خواهد بود
از ورود به یک لپتاپ با نام کاربر وگذرواژه. ریسک کردن مدیریت ریسک در سیستم
ساختار سازمانی – در تمام مراحل مفهومی، تحویل، و اجرا – عبارت است از:
قدم حیاتی در تبدیل دیجیتالی وجود دارد.
یک جنبه برای در نظر گرفتن حفاظت از هویت و داده کاربر است. کاربران خود را آپلود میکنند و تولید میکنند
سپس با کاربران دیگر تعامل داشته باشید.
چالش محافظت از آن دادهها بدون قربانی کردن یکتجربه کاربر غنی.
ین به یک فهرست کامل از اطلاعاتی نیاز دارد که شما استخراج میکنید و چگونه شما
در حال دسترسی، استفاده و ذخیره آن هستند.
همان اطلاعاتکنترلهای امنیتی و امنیتی که شما اجرا میکنیددر تمام بخشهای سازمان شما بایددر جایی برای کاربردهای.
به علاوه، تعیین حریم خصوصی و مشتری تان را مشخص کنید. سیاستهای حفاظت از دادهها (از جمله حوزههای قضایی).
فعالیتهای را تعریف کنید و افراد درون سازمان و به مشتریان ارتباط برقرار کنید.
بعد دیگر دسترسی به شخص ثالث به شما است.