نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی غرب تهران
بیشتر توجهات به ابر، شناختی و دیگر دیجیتال پرداختهاست
امروزه مراکز به روشی که آنها در بازار نشان داده میشوند:
به صورت انفرادی و انفرادی
این فنآوریها به طور جمعی از تجارب جدید مشتری، محصول،
، و اکو سیستمهای صنعتی. با این حال، اغلب نادیده گرفته میشوند.
پتانسیل در سیستم پشتی – و سیستمهای میانی و در عملیات، که در آن تکنولوژیهای دیجیتال آماده تغییر اساسی در مسیر هستند.
کار تمام میشود. این تغییر با تامین مالی و عرضه آغاز میشود.
زنجیر، دو ستون شرکت و بنگاه آماده برای در آغوش گرفتن همه چیز دیجیتال هستند.
از آنجا، معامله نسل بعدی و سیستمهای مالی، ،
هوش ماشینی، اتوماسیون، و اینترنت اشیا تعریف مجدد آنچه که در این وظایف مهم و بحرانی ممکن است را تعریف میکنند.
یا خیلی از آنها در دنیای تکنولوژی و تکنولوژی،
واژه دیجیتال، افکار بازاریابی، تجارت الکترونیک و تجربیات را در ذهن تداعی میکند که به طور فزاینده فعالیتهای تجاری را تسخیر میکنند.
(و سرمایهگذاری). این موضوع چندان تعجبآور نیست.
که تعامل دیجیتالی با مشتریان را بهبود میبخشد،
در حال حاضر بیماران، شهروندان و شرکای تجاری
تعیین حکم در میان صنایع و بخشها
اگرچه سازمانهای آگاه در حال نزدیک شدن هستند،
اختیارات دیجیتالی از تعدادی زاویه، یک مساله
به طور پیوسته مهم باقی میماند: ارتباط متقابل سیستمهای پشت و برگشت.
میدانند که هر تلاشی برای متحول کردن دفتر جلو
تا زمانی که سیستمهای دیجیتال جدید عمق داشته باشند، دور نخواهد شد.
در هسته . این قلابها قیمتگذاری، در دسترس بودن محصول، تدارکات، کیفیت، را میسازند،
و دیگر “قلب کسبوکار” که در مرکز فروش و عملیات خدمات مشتری قرار دارد
ایجاد بافت پیوندی بین شرکتعملکردها و هسته بیانگر پیشرفت هستند، اما
از لحاظ موقعیت، فقط سطح زمین را خراش میدهد.